
Articole care fac referire la Reckitt


EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Inteligență artificială, automatizare, flexibilitate. Aflați cum va arăta viitorul forței de muncă la [email protected] 2020
![[Media in 2018] Loredana Baracu (Zenith Romania): "Pe TV audientele scad, cererea creste, este o situatie generalizata si deja perpetua de sold-out"](https://media.iqads.ro/2018/02/loredana-baracu-cover-410.jpg)
[Media in 2018] Loredana Baracu (Zenith Romania): "Pe TV audientele scad, cererea creste, este o situatie generalizata si deja perpetua de sold-out"

Publicitatea TV difuzata de statiile de stiri in ultimele 4 saptamani. Antena 3 si Romania TV au avut scaderi puternice, B1 variatii mici, Realitatea TV si Digi 24 cresteri de 40%

Ioana Ceapa (:PGM!): Nu suntem buni la new business si nu cred ca un client matur vrea asta de la agentia lui. Suntem buni la ceea ce facem

Pastel intra in al zecelea an de activitate cu o echipa integrata sub viziunea si managementul Danei Nae Popa

Vlad Grigore (QB Promotion): In urmatoarea perioada, focusul marilor jucatori din piata va fi pe o comunicare "one-to-one" cu shopper-ul
![[INSIDER | Business-ul pastel in 2015] Ioana Mucenic: Fiecare client contribuie la business-ul nostru cu volume intre 3 si 12%](https://media.iqads.ro/2015/01/ioana-mucenic-cover-410.jpg)
[INSIDER | Business-ul pastel in 2015] Ioana Mucenic: Fiecare client contribuie la business-ul nostru cu volume intre 3 si 12%
![[INSIDER 2007-2014 | Schimbari in business-ul de creatie] Oana Cociasu: In acesti 7 ani, creativitatea publicitarilor din Romania a avut o evolutie inversa, de la extaz la agonie, norocul a fost insa ca am avut surse si resurse vitale](https://media.iqads.ro/2014/09/poza1-cover-410.jpg)
[INSIDER 2007-2014 | Schimbari in business-ul de creatie] Oana Cociasu: In acesti 7 ani, creativitatea publicitarilor din Romania a avut o evolutie inversa, de la extaz la agonie, norocul a fost insa ca am avut surse si resurse vitale
