GolinHarris a creat "Labirintul inimii" pentru lansarea MegaRed in Romania

GolinHarris a creat "Labirintul inimii" pentru lansarea MegaRed in Romania

GolinHarris a organizat evenimentul de lansare MegaRed - un supliment alimentar al companiei de OTC-uri Reckitt Benckiser. Evenimentul a avut loc pe 8 aprilie, la Maison 13, din Bucuresti. GolinHarris si Medic One au castigat la inceputul anului licitatia pentru serviciile de comunicare a lansarii MegaRed, iar acesta a fost primul eveniment desfasurat pentru brand, informeaza un comunicat din partea GolinHarris.

Lansarea suplimentului din Romania a fost coordonata cu lansarea unei adaptari pentru TV a spotului MegaRed din Statele Unite.

Conceptul creativ s-a bazat pe implicarea activa a participantilor, care au fost invitati sa exploreze starile prin care trece zilnic inima lor. Echipa GolinHarris a pregatit pentru cei peste 40 de reprezentanti ai presei de la eveniment (jurnalisti si bloggeri din zona sanatate, lifestyle, glossy si presa generalista) un labirint de emotii, pentru a-i ajuta sa inteleaga modul in care se comporta inima in diferite situatii intalnite in viata de zi cu zi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related