[Media in 2018] Loredana Baracu (Zenith Romania): "Pe TV audientele scad, cererea creste, este o situatie generalizata si deja perpetua de sold-out"

[Media in 2018] Loredana Baracu (Zenith Romania): "Pe TV audientele scad, cererea creste, este o situatie generalizata si deja perpetua de sold-out"

Piata de TV este o piata cu inflatie mare, in ultimii ani cu cresteri ale preturilor de peste 15%, spune Loredana Baracu, Buying Director at Zenith Romania. Digitalul, de asemenea, creste in ritm accelerat: 2017 a fost un an bun pentru furnizorii locali, bugetele alocate fiind usor in crestere.

Cresterea investitiilor media din ultimii ani va continua si in 2018, ca o consecinta fireasca a cresterii economice. 10% este rata estimata pentru 2018, usor sub nivelul atins in anii anteriori, din cauza ritmului accelerat al schimbarilor macroeconomice, spune Loredana Baracu.

Ea crede ca in viitor agentiile de media trebuie sa se deschida si spre alte discipline, sa recruteze si sa formeze alte tipuri de competente si sa isi simplifice procesele.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Dosare editoriale

Pozitii

Sectiune



Branded


Related