Jazz: In 2013 am inceput sa lucram pentru Muller, World Vision, Volksbank si Medlife

Jazz: In 2013 am inceput sa lucram pentru Muller, World Vision, Volksbank si Medlife

La inceput de an, aflam highlight-urile din activitatea agentiilor din Romania in 2013 si gandurile pentru noul an. Despre agentia Jazz povesteste in continuare Irina Pencea (Partner).

Cum a evoluat cifra de afaceri a agentiei in 2013 fata de 2012
In bine :) am depasit ce ne-am propus, si anume o crestere de 10%. Pentru noi, asta inseamna stabilitate, inseamna ca avem locul nostru in piata.

Ce decizii de business au avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei
In 2013 am consolidat parteneriatele cu majoritatea clientilor si am avut o crestere organica. Am eficientizat echipa in raport cu nevoile clientilor nostri si am fost mai activi in promovarea noastra.

Care sunt clientii agentiei in acest moment. Care sunt clienti castigati in 2013
Astazi lucram pentru branduri precum Provident, Lay’s, Star, Krax, Muller, Vichy Romania, Grand Cinema Digiplex, La Roche-Posay, Dr. Oetker, Reckitt Benckiser, World Vision, Volksbank, Medlife. In 2013 am inceput sa lucram pentru Muller, World Vision, Volksbank si Medlife.

Care sunt coordonatorii departamentelor din agentie
Suntem aceeasi echipa de la inceput, si de altfel de multi ani incoace, – Valentin Suciu conduce agentia din punct de vedere creativ cu sprijinul Alexandrei Mitoi – creative coordinator, Loredana Banica conduce conturile si echipele de ATL, Diana Benko coordoneaza activitatea de BTL cu sprijinul lui Adrian Bratu - account director si Irina Pencea pe cea de strategie si management.

Ce oameni noi s-au alaturat echipei in 2013
In 2013 am trecut printr-un proces de optimizare a echipei astfel incat sa ne potrivim cerintelor clientilor. Unii dintre colegii nostri au avut o evolutie foarte frumoasa si am adus si multi junior, dintre care cativa au ramas alaturi de noi si credem ca vom face echipa buna si in continuare.

Care sunt cele mai bune campanii ale agentiei din ultimul an
Am adus rezultate cu toate campaniile noastre, fiecare in functie de obiectivele sale. Asta este filtrul nostru principal. Am avut un final de an bogat in proiecte si campanii, cum ar fi: campaniile de Craciun si de inceput de an pentru Provident, campania virala pentru contul curent de la Volksbank “Dansul Bucuriei”, campania virala Get ready for #GrandCombo, spotul TV pentru World Vision si altele care urmeaza sa apara foarte curand.

Ce invataminte din 2013 vor ajuta in 2014
Sa fim mai selectivi in participarea la pitchuri pentru a ne proteja energia si resursele, sa cautam clienti care sa ni se potriveasca cat mai bine. Sa ne bucuram de tot ce am reusit sa facem in acesti 2 ani.

Asteptari la inceput de 2014
Ne dorim sa avem un an cu o piata cat mai corecta, care sa recunoasca si recompenseze valoarea si rezultatele. Ne dorim clienti alaturi de care sa demonstram puterea creatiei de a diferentia branduri si de a convinge oamenii. Ne dorim sa ne diversificam portofoliul de clienti si de categorii in care lucram si sa avem cat mai multe oportunitati creative.

Sunt cateva domenii pe care le-am aprofundat extensiv in trecut, cum ar fi banking, telecom, bauturi alcoolice, si pe care le avem in vedere in acest an.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related