Studiu mediaTRUST: Vizibilitatea advertiserilor in media in martie 2013

Studiu mediaTRUST: Vizibilitatea advertiserilor in media in martie 2013

Potrivit unui raport de monitorizare a vizibilitatii advertiserilor in media realizat mediaTRUST, European Drinks, Proctor&Gamble si Reckitt Benckiser sunt companiile cele mai active in luna martie 2013. Raportul a luat in calcul rezultatele monitorizarii a 273.092 de reclame difuzate in intervalul de timp 1 - 31 martie 2013, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio si 200 de publicatii centrale.

In clasamentul celor mai activi advertiseri, realizat in functie de numarul de spoturi publicitare difuzate de canalele media, European Drinks ocupa locul intai cu un numar de 9.148 de reclame (cost Rate Card de 30,2 milioane de euro), Procter & Gamble ocupa pozitia secunda cu 8.471 de reclame difuzate, iar pe locul al treilea se afla Reckitt Benckiser cu 8.253 de reclame (cost Rate Card de 13,1 milioane de euro).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related