Articole care fac referire la Research Director
Studiul Asociației OPEN MINDS: 1 din 3 angajați români asistă deseori la situații de discriminare salarială și distribuție inegală a sarcinilor de lucru
„36% dintre români sunt Avangardiștii sustenabilității în timp ce 16% sunt Deconectați social”: Cult Research și GRF+ în parteneriat cu EFdeN lansează „Studiul celor 4 Românii”
Miercuri, 15 noiembrie 2023 a avut loc la Hotel Sheraton a 9-a ediție „ESOMAR Connect ROMANIA 2023”, conferința locală a industriei de cercetare de piață
Miercuri, 12 octombrie 2022 are loc, la Hotel Sheraton, a 8-a ediție „BEST OF ESOMAR (BOE) ROMANIA 2022”, conferința locală a industriei de cercetare de piață
Ringier România câștigă locul 2 la INMA Global Media Awards pentru cea mai bună utilizare creativă a formatelor publicitare cu campania Dove „Frumusețe fără filtre”
Ringier România înregistrează o îmbunătățire de peste 50% a imaginii brandului Dove prin „Frumusețe fără filtre”, prima campanie măsurată prin Brand Lift în România
Graffiti PR și Cult Market Research lansează prima ediție a Barometrului Influenței în social media (BAR)
iSense Solutions continuă strategia de creștere pe piața locală prin numirea a trei profesioniști în funcții importante
[Research Update] Traian Nastase: Criza generata de coronavirus a speriat mediul de afaceri, consumatorii si angajatii
O treime dintre angajații din mediul urban au simțit că angajatorul s-a apropiat de ei în perioada pandemiei
Stefanini Group și Stefanini Infinit (Infinit Agency) se alătură cu mândrie Forbes România pentru a co-crea Digital Hour of Power 2020, eveniment virtual ce va avea loc miercuri, 2 septembrie 2020
Efectul utilizării tehnologiei în pandemie: trei sferturi dintre românii din mediul urban își doresc o pauză de la mediul online
Un caz de succes, în premieră, în facilitarea accesului la studii clinice în oncologie, în contextul pandemiei Covid-19
Speakeri de renume internațional vin la GPeC SUMMIT – Evenimentul Anului în E-Commerce și Digital Marketing
Speakeri de renume internațional vin la GPeC SUMMIT – Evenimentul Anului în E-Commerce și Digital Marketing
Românii preferă „rețetele clasice” în timpul liber: TV-ul rămâne canalul media preferat, conform celui mai recent studiu GlobalWebIndex, realizat cu sprijinul agențiilor de media Starcom și Zenith
Expertiza specialiștilor internaționali, prezentată la TeCOMM București. Cum rămâi competitiv în comerțul electronic?
Noi metode de a obtine insight-uri si de a monitoriza actiunile cumparatorilor, cu ajutorul cercetarii online




















![[LIVE TEXT] Marketing Research Conference 2014: Digital research case studies for SMEs](https://media.iqads.ro/2014/06/imag7031-cover-410.jpg)



![[SMARK TV] Generatia Z vs. Generatia Y. Date oferite de JWT Intelligence si 360 Insights](https://media.iqads.ro/2013/01/photo-large-24892-cover-410.jpg)
















