Articole care fac referire la Spre Gopo
[Spre Gopo] Ciprian Chiricheș: Caut mereu, în fiecare proiect, îmi “ascut” actoria. Niciodată nu am râvnit la un rol și mereu am jucat cu plăcere ce a venit la rând
[Spre Gopo] Nicoleta Hâncu: Cred că un actor bun „există” pe scenă sau în fața camerei, fără să simtă nevoie să arate, doar acționează și reacționează viu la partener și la situație
[Spre Gopo] Silviu Stavilă: Am încercat sa creăm o experiență imersivă pentru spectator în povestea filmului. Am eliminat orice acrobație a camerei care ar putea distrage atenția de la poveste
[Spre Gopo] Yann Verburgh: N-aș fi crezut niciodată, ca artist francez, că voi fi nominalizat la Premiile Gopo, dar mă bucur foarte mult, mai ales că am o mare admirație pentru actorii români
[Spre Gopo] Andrei Tănase: Un lungmetraj e o odisee, îți mănâncă niște ani buni din viață, așa că trebuie să te gândești bine dacă merită efortul
[Spre Gopo] Oana Giurgiu: Orice eveniment istoric ori se eroicizează, ori se tabloidizează și adevărul se pierde. Gândul a fost sa facem un film la împlinirea a treizeci de ani de la revoluție
[Spre Gopo] Bianca Cuculici: MMXX este un reminder al faptului că anul 2020 a schimbat multe lucruri
[Spre Gopo] Teona Galgoțiu: Am explorat tema familiei, a nostalgiei și a sănătății mintale, mai ales din perspectiva unor amintiri puternice și/sau traumatice, pentru că observ cum acestea ne modelează atât de mult
[Spre Gopo] Ana Dumitrașcu: Mi se pare esential ca scenariul să fie bun. Munca ta de actor este potențată când scenariul este foarte bun, cum a fost în cazul „Imaculat”
[Spre Gopo] Sergiu Smerea: Îmi place să propun, nu verbal, ci în joc. Regizorul îmi desenează un pătrățel ce constă în situația dramatică, iar eu trebuie să mă joc în el
[Spre Gopo] Simona Popescu: Îmi place să stau la povești cu regizorul, cu partenerii, să ne lăsăm imaginația să zboare, să încărcăm personajele cu o biografie
[Spre Gopo] Mălina Manovici: Mi s-a părut foarte îndrăzneț subiectul din „Balaur”, foarte provocator, mi s-a părut că abordează niște tabuuri din societatea noastră
[Spre Gopo] Alma Buhagiar: Filmul are un mare potențial terapeutic, atât pentru cei ce-l compun, cât și pentru cei ce privesc
[Spre Gopo] Igor Babiac: În fiecare dimineață când ieșeam din casă și ai mei credeau că merg la cursuri, eu umblam prin Torino și făceam fotografii
[Spre Gopo] Irina Rădulescu: Etapele de formare ale unui actor sunt acelea esențiale în formarea sa ca om
[Spre Gopo] Teona Galgoțiu: Temerile sunt aici, ocupă mult spațiu, dar decid constant să mă lupt cu ele, ca să pot să mă concentrez pe lucru
[Spre Gopo] Luca Istodor: Simțeam că pot să merg în studio, să pun mâna pe bucăți de plastilină și să-mi las mâinile să creeze orice formă, personaj, obiect îmi trecea prin minte
[Spre Gopo] Andrei Huțuleac: În România nu se scrie film de calitate pentru public. Filmul trebuie să existe pentru public


![[Spre Gopo] Adrian Silisteanu: Miza unui scurtmetraj este sa dilate timpul dincolo de limitele sale](https://media.iqads.ro/2020/06/72225610-121113942631112-1724062278489210880-o-cover-410.jpg)
![[Spre Gopo] Povestea romanului care a strabatut lumea pe jos, spusa de Anton & Damian Groves: Era istoria perfecta a unui erou necunoscut](https://media.iqads.ro/2020/03/pjimage-12-cover-410.jpg)
![[Spre Gopo] Enxhi Rista: Cand aveam 17 ani, parintii m-au trimis in Romania la studii. Nu stiam niciun cuvant in romana](https://media.iqads.ro/2020/03/pjimage7-cover-410.jpg)









