
Articole care fac referire la Teach for Romania
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Teach for Romania


Elevi din șase sate și-au întrebat bunicii ce mâncau când erau mici – rețetele culese de ei disponibile în cea mai nouă campanie pe consolid8

141 de copii din 6 comunități Teach for Romania au realizat minimonografii gastronomice alături de Asociația My Transilvania

Teach for Romania și NN contribuie la educația copiilor din comunități dezavantajate. Aproape 100 de copii din județul Vrancea beneficiază de susținere pentru educație de calitate

VMLY&R și PEPCO România atrag atenția asupra problemelor de literație printr-o campanie atipică de Back to School

Teach for Romania și Facultatea de Psihologie și Științele Educației - Universitatea din București lansează programul postuniversitar de formare și dezvoltare continuă: Leadership educațional pentru transformare sustenabilă

Marcel Ivan și prietenii lui pedalează pentru cărți: Anul acesta m-am hotărât să strâng cărți pentru biblioteca din localitatea natală Potcoava, Olt, locul unde am copilărit și am profesat la 19 ani ca învățător

Pregătirea relevantă pentru cariera didactică și flexibilizarea rutelor de acces în învățământ - conferință organizată de Teach for Romania

Mironeasa, județul Iași - locul în care peste 300 de copii exersează bucuria de a descoperi lucruri valoroase despre ei și despre lumea înconjurătoare, alături de peste 70 de viitori profesori, în cea de-a 9-a ediție a Academiei de Leadership și Pedagogie

Teach for Romania selectează ONG-uri din județele Ilfov, Călărași, Brașov, Iași și Vaslui, pentru un impact mai puternic în educație

Ioana Pătrășcoiu: "Marea descoperire este că avem un patrimoniu gastronomic local bogat. Patrimoniu adesea uitat, căci un burger sună mai bine ca o porție de cococi

Teach for Romania organizează dezbaterea „Susținerea profesorilor debutanți - o provocare în cariera didactică în mediile defavorizate”

Anca Popa: Motivația este acolo, în sala de clasă, noi doar trebuie să ne dăm voie să o vedem și să le oferim spațiu copiilor să și-o dezvolte alături de curiozitate și creativitate.

Bianca Hurjui: Pretenția de a evalua profesorii din centrele urbane cu cei din comunitățile vulnerabile, pe aceeași grilă de competențe, este una aberantă

Ionela Munteanu: Profesorii au nevoie să aibă autonomie la clasă, să poată decide ce este mai bine pentru elevii lor, fără presiunea sarcinilor birocratice

Cristina Constantin, Teach for Romania: Confruntandu-ma cu propria furie si neputinta, am inteles cum este sa traiesti, 5, 10, 20 de ani intr-o problema pentru care nu ai solutii

Teach for Romania premiază cadrele didactice din mediul rural, care sunt modele de urmat în școală și în comunitate

MSL The Practice a fost desemnată „Agenția de PR a Anului” în cadrul celei de-a XIX-a ediții a competiției Romanian PR Award care și-a anunțat laureații la Gala virtuală, desfășurată aseară

Teach for Romania și UiPath Foundation lansează EDU START – primul instrument de evaluare a abilităților socio emoționale la elevi, în context școlar

Gabriela Dima, Teach for Romania: Elevul are nevoie să fie văzut, auzit și acceptat, valorizat ca individ autonom. Încă sunt profesori care lucrează doar cu acei elevi care reușesc să țină pasul cu ei
![[Profesori altfel] Magda Costache: Ce a fost cel mai greu pentru mine nu a ținut de activitatea la clasă, ci mai degrabă de muntele de documente pe care trebuie să-l conțină portofoliulu unui profesor](https://media.iqads.ro/2021/11/6c7a6684-cover-410.jpg)
[Profesori altfel] Magda Costache: Ce a fost cel mai greu pentru mine nu a ținut de activitatea la clasă, ci mai degrabă de muntele de documente pe care trebuie să-l conțină portofoliulu unui profesor
![[Profesori altfel] Lorena Dascălu: Una dintre cele mai vizibile metehne ale școlii românești este accentul pus pe teorie, în detrimentul practicii](https://media.iqads.ro/2021/11/pjimage11-cover-410.jpg)
[Profesori altfel] Lorena Dascălu: Una dintre cele mai vizibile metehne ale școlii românești este accentul pus pe teorie, în detrimentul practicii
![[Profesori altfel] Cristina Dumitru: În mediile defavorizate nu putem vorbi de școala online. Nu au dispozitive, nu au semnal să se conecteze, iar cei mici nu au la cine să apeleze să îi ajute](https://media.iqads.ro/2021/11/dumitru-cristina-2-cover-410.jpg)
[Profesori altfel] Cristina Dumitru: În mediile defavorizate nu putem vorbi de școala online. Nu au dispozitive, nu au semnal să se conecteze, iar cei mici nu au la cine să apeleze să îi ajute
![[Profesori altfel] Ramona Crețu: Încerc să integrez cât mai mult ce facem la clasă cu viața lor de zi cu zi, mereu mă gândesc la cum le pot arăta utilitatea celor învățate la clasă](https://media.iqads.ro/2021/11/coronite-inainte-de-vacanta-cover-410.jpg)
[Profesori altfel] Ramona Crețu: Încerc să integrez cât mai mult ce facem la clasă cu viața lor de zi cu zi, mereu mă gândesc la cum le pot arăta utilitatea celor învățate la clasă
![[Profesori altfel] Adelina Pavelescu: În mediul rural, nevoile sunt foarte diferite, ceea ce înseamnă că și resursele alocate pentru educație în școlile din mediul rural ar trebui să fie diferite](https://media.iqads.ro/2021/11/gcc8846-cover-410.jpg)
[Profesori altfel] Adelina Pavelescu: În mediul rural, nevoile sunt foarte diferite, ceea ce înseamnă că și resursele alocate pentru educație în școlile din mediul rural ar trebui să fie diferite
![[Fapte pentru un viitor mai bun] Mara Niculescu: Ce am învățat? Că omul de la catedră este esențial pentru calitatea școlii de care are parte un elev](https://media.iqads.ro/2021/10/pjimage22-cover-850-cover-8501-cover-410.jpg)
[Fapte pentru un viitor mai bun] Mara Niculescu: Ce am învățat? Că omul de la catedră este esențial pentru calitatea școlii de care are parte un elev

Cristina Hanganu: Am văzut societatea civilă crescând nu doar în marile centre urbane, ci și în micul urban, și acesta este un semn bun pentru noi toți

Andrei Lasc: Dacă îmi vine un copy în 10 minute nu înseamnă că nu e bun, ci că toți anii ăia de scris poezii și proză scurtă mi-au comprimat timpul de creație

Cu ajutorul clienților săi, LIDL România continuă să investească în educație, prin susținerea programului Teach for Romania, pentru al cincilea a consecutiv

Alin Gherman - CEO Nobel Technologies, Olivia Vereha - co-fondator Code for Romania, Alex Glod - storyteller și speaker TEDx, Ioana Vieru- Marketer, Andrei Lasc - director de creație la Cu Substrat – vin la FUN X

Lay’s se implică în susținerea comunității prin lansarea campaniei naționale „Deschide Lay’s. Dăruiește zâmbete!”

Se caută #model pentru educație în România. Ogilvy România și Asociația Teach for Romania susțin profesorii model

Lidl continuă investițiile în educație și în formarea cadrelor didactice prin susținerea programului Teach for Romania, pentru al patrulea an consecutiv

Patru ONG-uri se unesc și dezvoltă în numai 5 zile o platformă de suport tehnic și educațional pentru profesorii din România
![[Bilant 2019] Simona Dan: Dacă ar fi o creatură, 2019 ar întruchipa un unicorn alergat de un White Walker](https://media.iqads.ro/2019/12/simona-dan-cover-410.jpg)