
Articole care fac referire la World Vision Romania


Lidl contribuie împreună cu clienții săi la modernizarea școlilor din România printr-o donație de 195.000 lei către World Vision și anunță o nouă campanie de strângere de fonduri, pentru Centrul Step by Step
![[Noul viitor] Csibi Magor: Perioada asta mi-a arătat că trebuie să uităm ce știm. Un comportament bun de ieri poate să fie un comportament nociv mâine](https://media.iqads.ro/2020/07/99118442-10156956700300684-8896092951919198208-o-cover-410.jpg)
[Noul viitor] Csibi Magor: Perioada asta mi-a arătat că trebuie să uităm ce știm. Un comportament bun de ieri poate să fie un comportament nociv mâine

Analiză: 4 din 10 școli din mediul rural au grupuri sanitare situate în curte, fără apă curentă și canalizare
![[Cauzele influencerilor] Dana Rogoz: Evit sa dau cate un share din cand in cand, ci mai degraba sustin pe termen lung anumite asociatii](https://media.iqads.ro/2020/03/fotojet13-cover-410.jpg)
[Cauzele influencerilor] Dana Rogoz: Evit sa dau cate un share din cand in cand, ci mai degraba sustin pe termen lung anumite asociatii

Ce ar face oamenii de afaceri romani daca ar avea tara pe mana: reforma educatiei, dezvoltarea infrastructurii, o noua Constitutie. Dar nu ar modifica taxele

World Vision va implementa ideile din ediția a doua a competiției PR Arena lansată de Global Women in PR România și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării

Global Women in PR România și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării dau startul ediției a II-a a competiției PR Arena

PENNY Market extinde parteneriatul cu World Vision și oferă 100 de burse și stagii elevilor din mediul rural în cadrul programului „Vreau în clasa a 9-a”
![[CSR în 2019] Irina Butnaru (PENNY Market): Potențialul unor idei și activități în CSR se descoperă prin implicare și desfășurarea continuă de proiecte](https://media.iqads.ro/2019/05/irinamanuelabutnaru-pennymarket-reweromania-1-cover-410.jpg)
[CSR în 2019] Irina Butnaru (PENNY Market): Potențialul unor idei și activități în CSR se descoperă prin implicare și desfășurarea continuă de proiecte
![[CSR în 2019] Claudia Porojan (Sphera Franchise Group): Peste 70% din alimentele și ingredientele Grupului provin de pe piața locală, inclusiv categorii precum carne, brânză și legume](https://media.iqads.ro/2019/05/claudia-porojan-csr-media-cover-410.jpg)
[CSR în 2019] Claudia Porojan (Sphera Franchise Group): Peste 70% din alimentele și ingredientele Grupului provin de pe piața locală, inclusiv categorii precum carne, brânză și legume

O nouă generație de elevi va spune ,,Prezent’’ la liceu printr-o donație de 145.000 de euro din partea KFC și Pizza Hut pentru programul - „Vreau în clasa a noua!”

KFC și Pizza Hut, în parteneriat cu World Vision, susțin pentru al 11-lea an elevii din programul „Vreau în clasa a noua”
![[Cum promovezi binele] Daniela Buzducea (Fundația World Vision România): Fiecare copil pe care-l pierdem în întunericul sărăciei și al subdezvoltării este un cost pe care România nu și-l mai poate permite](https://media.iqads.ro/2018/05/collage2-cover-410.jpg)
[Cum promovezi binele] Daniela Buzducea (Fundația World Vision România): Fiecare copil pe care-l pierdem în întunericul sărăciei și al subdezvoltării este un cost pe care România nu și-l mai poate permite

PENNY Market, alături de World Vision România, susține programul Bursa Profesională dedicat elevilor din mediul rural

La al 10-lea an de parteneriat cu World Vision România, KFC și Pizza Hut vor dona suma record de 140.000 de euro pentru programul „Vreau în clasa a noua”

De 10 ani, KFC și Pizza Hut, în parteneriat cu World Vision, susțin „Eroii de nota 10” din programul „Vreau în clasa a noua”. Pe 1 octombrie s-a dat startul strângerii de fonduri în restaurantele din întreaga țară
![[CSR-ul lui 2017] Irina Lapoviță, Lidl: Urmărim să avem proiecte pe termen lung care dau o undiță comunității și nu doar peștele pe care să îl pună pe masă astăzi](https://media.iqads.ro/2017/03/colaj-lidl-cover-410.jpg)
[CSR-ul lui 2017] Irina Lapoviță, Lidl: Urmărim să avem proiecte pe termen lung care dau o undiță comunității și nu doar peștele pe care să îl pună pe masă astăzi

KFC si Pizza Hut Romania vor dona suma record de 117.000 euro pentru programul ,,Vreau in clasa a noua’’, in parteneriat cu World Vision

KFC si Pizza Hut demareaza cea de-a noua editie a programului „Vreau in clasa a noua”, in parteneriat cu World Vision

"Cel mai dificil a fost să o facem pe fetiță să zâmbească". Despre campania "Pâine și Mâine", cu Cristina Moșteanu (World Vision România)

Golin transforma blogerii in profesori, intr-un atelier „altfel” dezvoltat pentru KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery

KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery au organizat Scoala Altfel 2016, pentru 36 de bursieri din programul „Vreau in clasa a noua”

KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery au strans suma record de 80.000 de euro pentru programul World Vision „Vreau in clasa a noua”

KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery lanseaza cea de-a opta editie a programului „Vreau in clasa a noua”, in parteneriat cu World Vision

Cinci agentii de publicitate, media si PR au colaborat la realizarea campaniei de promovare a proiectului World Vision - Donator de Viitor
