
Articole care fac referire la World Vision Romania


Grupul Etex suspendă operațiunile din Rusia și oferă sprijin angajaților din Ucraina prin intermediul filialelor din România și Polonia

New Moon și-a diversificat portofoliul cu noi clienți din industria auto, oil&gas, pharma, tech, IT&C, cybersecurity, retail și FMCG
![[Povești de bine] Amelia Tue: Cea mai frumoasă parte a fost metamorfoza locului. Am lăsat în urmă o clădire în care am știut că vor putea locui două familii](https://media.iqads.ro/2021/12/pjimage4-cover-410.jpg)
[Povești de bine] Amelia Tue: Cea mai frumoasă parte a fost metamorfoza locului. Am lăsat în urmă o clădire în care am știut că vor putea locui două familii

PepsiCo și Fundația PepsiCo semnează un parteneriat cu World Vision România pentru a oferi oportunități educaționale elevilor vulnerabili, afectați de pandemie

KFC se alătură și anul acesta World Vision în susținerea programului de strângere de fonduri „Vreau în clasa a 9-a”

Roche Bobois a provocat cinci designeri români și organizează o licitație caritabilă, cu ocazia aniversării a 50 de ani a colecției Mah Jong

Proiecte ale Fundației Metropolis, BookLand și De-a arhitectura sponsorizate de Etex Building Performance în 2021

Georgiana Vlahbei și Alina Tofan: Am gândit versiunea noastră eco de Capră în speranța unei reînnoiri a obiceiurilor de consum

Adobe România lansează mai multe programe educaționale: sesiuni de mentorat, lecții private pentru copii și programe pentru femei în tehnologie

Lidl contribuie împreună cu clienții săi la modernizarea școlilor din România printr-o donație de 195.000 lei către World Vision și anunță o nouă campanie de strângere de fonduri, pentru Centrul Step by Step
![[Noul viitor] Csibi Magor: Perioada asta mi-a arătat că trebuie să uităm ce știm. Un comportament bun de ieri poate să fie un comportament nociv mâine](https://media.iqads.ro/2020/07/99118442-10156956700300684-8896092951919198208-o-cover-410.jpg)
[Noul viitor] Csibi Magor: Perioada asta mi-a arătat că trebuie să uităm ce știm. Un comportament bun de ieri poate să fie un comportament nociv mâine

Analiză: 4 din 10 școli din mediul rural au grupuri sanitare situate în curte, fără apă curentă și canalizare
![[Cauzele influencerilor] Dana Rogoz: Evit sa dau cate un share din cand in cand, ci mai degraba sustin pe termen lung anumite asociatii](https://media.iqads.ro/2020/03/fotojet13-cover-410.jpg)
[Cauzele influencerilor] Dana Rogoz: Evit sa dau cate un share din cand in cand, ci mai degraba sustin pe termen lung anumite asociatii

Ce ar face oamenii de afaceri romani daca ar avea tara pe mana: reforma educatiei, dezvoltarea infrastructurii, o noua Constitutie. Dar nu ar modifica taxele

World Vision va implementa ideile din ediția a doua a competiției PR Arena lansată de Global Women in PR România și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării

Global Women in PR România și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării dau startul ediției a II-a a competiției PR Arena

PENNY Market extinde parteneriatul cu World Vision și oferă 100 de burse și stagii elevilor din mediul rural în cadrul programului „Vreau în clasa a 9-a”
![[CSR în 2019] Irina Butnaru (PENNY Market): Potențialul unor idei și activități în CSR se descoperă prin implicare și desfășurarea continuă de proiecte](https://media.iqads.ro/2019/05/irinamanuelabutnaru-pennymarket-reweromania-1-cover-410.jpg)
[CSR în 2019] Irina Butnaru (PENNY Market): Potențialul unor idei și activități în CSR se descoperă prin implicare și desfășurarea continuă de proiecte
![[CSR în 2019] Claudia Porojan (Sphera Franchise Group): Peste 70% din alimentele și ingredientele Grupului provin de pe piața locală, inclusiv categorii precum carne, brânză și legume](https://media.iqads.ro/2019/05/claudia-porojan-csr-media-cover-410.jpg)
[CSR în 2019] Claudia Porojan (Sphera Franchise Group): Peste 70% din alimentele și ingredientele Grupului provin de pe piața locală, inclusiv categorii precum carne, brânză și legume

O nouă generație de elevi va spune ,,Prezent’’ la liceu printr-o donație de 145.000 de euro din partea KFC și Pizza Hut pentru programul - „Vreau în clasa a noua!”

KFC și Pizza Hut, în parteneriat cu World Vision, susțin pentru al 11-lea an elevii din programul „Vreau în clasa a noua”
![[Cum promovezi binele] Daniela Buzducea (Fundația World Vision România): Fiecare copil pe care-l pierdem în întunericul sărăciei și al subdezvoltării este un cost pe care România nu și-l mai poate permite](https://media.iqads.ro/2018/05/collage2-cover-410.jpg)
[Cum promovezi binele] Daniela Buzducea (Fundația World Vision România): Fiecare copil pe care-l pierdem în întunericul sărăciei și al subdezvoltării este un cost pe care România nu și-l mai poate permite

PENNY Market, alături de World Vision România, susține programul Bursa Profesională dedicat elevilor din mediul rural

La al 10-lea an de parteneriat cu World Vision România, KFC și Pizza Hut vor dona suma record de 140.000 de euro pentru programul „Vreau în clasa a noua”

De 10 ani, KFC și Pizza Hut, în parteneriat cu World Vision, susțin „Eroii de nota 10” din programul „Vreau în clasa a noua”. Pe 1 octombrie s-a dat startul strângerii de fonduri în restaurantele din întreaga țară
![[CSR-ul lui 2017] Irina Lapoviță, Lidl: Urmărim să avem proiecte pe termen lung care dau o undiță comunității și nu doar peștele pe care să îl pună pe masă astăzi](https://media.iqads.ro/2017/03/colaj-lidl-cover-410.jpg)
[CSR-ul lui 2017] Irina Lapoviță, Lidl: Urmărim să avem proiecte pe termen lung care dau o undiță comunității și nu doar peștele pe care să îl pună pe masă astăzi
