[EFFIE2009] "Romanii apreciaza mult mai mult atitudinea de challenger decat pe cea de lider"

M-am tot gandit ce sa scriu despre editia Effie de anul acesta. Aveam ca optiuni sa scriu despre premiul luat de GMP (Bronze Effie pt Timisoreana) sau despre Effie la modul general. M-am gandit daca are sens sa spun ca Timisoreana a avut anul acesta un caz cel putin la fel de bun ca cel de anul trecut, ca in 2008 si-a depasit clar competitia, ca de altfel niciunul dintre competitori nu a avut caz inscris la Effie, ca niciun alt fost lider al categoriei nu a reusit sa creasca asa mult din postura de lider sau ca rezultatul jurizarii demonstreaza ca romanii, ca natie, apreciaza mult mai mult atitudinea de challenger decat pe cea de lider. Mi-am dat insa seama ca n-are sens sa spun toate astea, ca de fapt ceea ce conteaza e ca am avut rezultatele pe care le-am avut si ca stim ca ne-am facut treaba bine si nimeni nu poate contesta asta, chiar daca rezultatul jurizarii a fost "doar" un bronz, cum poate au fost tentati unii sa spuna. In unele momente chiar si eu.

Ca atare m-am hotarat sa scriu despre impresia generala pe care mi-a lasat-o Effie anul acesta. Prima zi de jurizare mi-a lasat o impresie neplacuta, multe cazuri neavand ce cauta acolo, unele incercand vizibil sa te convinga de opus. Cateva cazuri bune, unul foarte bun. Imi fac o predictie legata de o posibila agentie surpriza a anului. Ziua a doua a venit si cu cazuri mai bune sau chiar foarte bune. Predictia se intareste. A venit gala: coada la intrare, meniu cam sarac (criza, criza, da' biletul n-a fost tocmai ieftin), lume aranjata, chitchat, actuali si fosti clienti, Andi intr-un costum de senzatie. Incep sa curga premiile si cu ele si surprizele. Predictia devine realitate. Bravo Papaya!

Una peste alta, anul trecut a avut cateva campanii despre care s-a vorbit mai mult fara a fi ajutate de PR-ul aferent: Cava D'oro, CEC, Matache Macelarul, Petrom. Toate 4 premiate cu aur, una dintre ele si cu Grand Effie. Toate 4 fara miros de reteta, aducand un suflu proaspat in categoriile in care jucau, hranindu-se din lucruri relevante pentru romani. Felicitari!

Au trecut cateva zile de la gala si n-a izbucnit niciun scandal, nicio demonstratie stupida de ego, doar cateva mormaieli pe bloguri. Normalitate? …

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related