Philips Personal Care si STRATEGAD au experimentat stilul personal pe Facebook

STRATEGAD anunta incheierea a doua campanii realizate in aceasta vara pentru Philips Personal Care ce se adreseaza atat barbatilor, cat si femeilor, informeaza un comunicat de presa emis de agentie.

Aplicatiade Facebook "Vara in stil Philips" s-a desfasurat in perioada 10-23 iulie si si-a propus sa comunice epilatorul Philips SatinSoft ca un accesoriu indispensabil al acestei veri.

"Campania a fost gandita pentru femeile care au grija de infatisarea lor si care promoveaza un stil personal puternic, bine definit. Prin aceasta aplicatie, ne-am dorit sa le incurajam sa se exprime vara aceasta intr-o nota personala, alaturi de Philips", a declarat Cristi Mihai (iManager, STRATEGAD).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related