SENIORHYPER si Costa d'Oro planteaza pe Facebook un copac al intelepciunii

SENIORHYPER si Costa d'Oro planteaza pe Facebook un copac al intelepciunii

SENIORHYPER a dezvoltat pentru Costa d'Oro o aplicatie de Facebook care isi propune sa duca la crearea unei enciclopedii virtuale, cu autor comun, de sfaturi pentru un stil de viata sanatos. Lansata pe 26 iunie, aplicatia ii invita pe cei care viziteaza pagina de Facebook a brandului sa inscrie sfaturile lor intelepte legate de alimentatie, ingrijire personala sau sport, fiecare categorie reprezentand o ramura a copacului, explica un comunicat emis de Golin. Un sfat inscris inseamna inca o ramurica in copac, scopul fiind ca acesta sa ajunga la maturitate.

Lansarea aplicatiei este sustinuta de un concurs. Toti cei care introduc sfaturi in aplicatie sunt inscrisi in tragerea la sorti care va avea loc la sfarsitul campaniei, putand castiga unul dintre premiile corespunzatoare categoriei pentru care au propus un sfat. Premiile sunt: o pereche de patine cu rotile (pentru ramura "sport"), un voucher spa (pentru ramura "ingrijire personala"), patru carti de bucate (pentru ramura "alimentatie").

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related