Inainte de o noua editie Done In 60 Seconds Romania, castigatorii de anul trecut vorbesc despre peripetiile ratustelor de plastic la Londra

Inainte de o noua editie Done In 60 Seconds Romania, castigatorii de anul trecut vorbesc despre peripetiile ratustelor de plastic la Londra

Competitia de scurtmetraj Jameson Empire Done In 60 Seconds vine in curand pentru a doua oara in Romania. Si pentru ca suntem atat de aproape de urmatoarea editie DISS, vrem ca toate scurtmetrajele voastre - care vor trebui sa arate cat de buni sunteti la a crea clipuri care sa prezinte un intreg film in numai 60 de secunde - sa fie cat mai inspirate. Asa ca am vorbit cu castigatorii locali de anul trecut care ne-au spus mai multe despre cum au creat spotul "The Birds" si ce au facut la Finala Globala DISS 2012 de la Londra. Vedeti mai jos peripetiile Madalinei Butnariu, lui Razvan Oprescu, Valentin Musoiu, Mihai Gheorghe, Alin Boeru si Vlad Ghinea (The Wannabes). 

IQads: Ce alte idei pentru DISS ati avut pana sa va hotarati la "Pasarile" (Hitchhock)?
Alin Boeru: Am vrut sa facem un remake horoscop dupa "Night of the Day of the Dawn of the Son of the Bride of the Return of the Revenge of the Terror of the Attack of the Evil, Mutant, Hellbound, Flesh-Eating Subhumanoid Zombified Living Dead, Part 3" 
Valentin Musoiu: Imi aduc aminte ca am avut o idee cu Inception (cu multe perechi de pijamale).

IQads: Cat timp a durat filmarea, montajul, productia?
Alin Boeru: Filmarea a durat o zi; montajul initial inca o zi si cinci minute, in total trei saptamani de post-productie.
Valentin Musoiu: Montajul a fost asa: duminica, apoi luni cu ceva retusuri, apoi de marti am intrat in el fara mila. Si sambata am discutat noi trei fiecare cadru in parte din toate variantele stranse.
Vlad Ghinea: Filmarea a durat prea putin, montajul prea mult. E destul de greu sa te limitezi la 60 de secunde, mai ales daca tii neaparat sa scoti un produs coerent.

IQads: Cum v-ati ales cast-ul, cum ati impartiti sarcinile?
Alin Boeru: Cast-ul a fost usor de ales; cei doi actori din film ne sunt prieteni din liceu, au mai jucat impreuna, stiam despre fiecare ce "poate oferi" in materie de reactie si miscare. Le-am propus, am batut palma repede pe 500$.
Vlad Ghinea: Dupa ce am batut palma cu actorii ne-am impartit sarcinile ad-hoc, pe platoul de filmare, in camera de montaj. Un singur lucru a fost sigur de la inceput: omul cu camera, Mihai Gheorghe.

IQads: Cum ati facut planul de promovare al clipului inscris in competitie?
Alin Boeru: Stiu ca a fost si un plan la mijloc... am ales sa distribuim la cat mai multa lume linkul cu video-ul si sa ii rugam, in cazul in care le fura un zambet, sa ii acorde un vot si/sau sa il distribuie mai departe.. multumim Cancan pe aceasta cale.
Vlad Ghinea: Am cedat teren in faza incipienta a votarii, dupa care am promovat intens in ultimele doua saptamani. L-am imprastiat in toate directiile posibile. Personalitati importante, carora le multumim pe aceasta cale, ne-au sustinut punand wall-ul la bataie :).

IQads: Ce sanse credeati ca are clipul pentru a ajunge urmatoarea etapa a competitiei?
Alin Boeru: Una din 60. Altii sunt cu pariurile in grupul asta :) Am sperat.
Vlad Ghinea: Dupa ce am muncit mult la proiectul asta, am sperat, am mers la biserica, am facut voodoo. Ne bucuram ca publicul si juriul ne-au dat votul de incredere.

IQads: Cum a fost experienta de la Londra? Ce s-a intamplat? Pe cine ati cunoscut?
Alin Boeru: Prea scurta. S-au intamplat lucruri pe care nu stiu daca le putem povesti... cluburi de noapte cu petreceri exclusiviste, baruri personalizate Jameson, seminarii si workshopuri de film si animatie, plimbari prin oras. Am cunoscut alti participanti simpatici (from LATVIA, baby!), dar si cativa ambasadori Jameson.
Vlad Ghinea: As adauga ca ratustele noastre au fost extrem de incantate sa viziteze Londra. In categoria participanti simpatici as adauga si castigatorii din Portugalia si Austria (cei din urma au intrat tot cu "The Birds" in concurs).

 

IQads: Cum v-a influentat inscrierea clipului in competitie?
Alin Boeru: Ne-a facut sa ne "regasim"... prieteni vechi din liceu, fosta trupa de teatru reunita in jurul unui proiect.. odata cu aflarea vestii si excursia in Londra, ne-am "infierbantat" si ne-am pus pe "facut filme". Asa s-a nascut The Wannabes care de atunci si pana acum a facut vreo.. noua-zece scurt-metraje.

 

IQads: Ce planuri de viitor aveti dupa toata experienta?
Alin Boeru: Momentan, ne flambam mintea pentru gasirea unei noi idei pentru DISS-ul de anul asta. In acelasi timp, continuam cu The Wannabes pe directia asta, a productiei video, dupa serviciu, in weekend si de sarbatorile legale.
Vlad Ghinea: Sa muncim ... sa muncim mai mult, mai bine, mai des in directia mentionata mai sus.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related