Calin Ionescu si Dragos Ometita (Centrade) ne spun cum arata dragostea dintre un art si un copy dupa doi ani si jumatate

Calin Ionescu si Dragos Ometita (Centrade) ne spun cum arata dragostea dintre un art si un copy dupa doi ani si jumatate

A venit "luna iubirii" si a adus cu ea o gramada de clisee imbracate in catifea rosie, cu gust de ciocolata si miros de trandafiri. Pentru ca ne-am saturat de toate astea, am vrut sa abordam iubirea dintr-o alta perspectiva. Am asezat fata in fata cateva cupluri de publicitari, i-am pus sa-si faca declaratii de dragoste si sa ne raspunda la cateva intrebari despre povestea lor "amoroasa" si rezultatele ei. 

Pentru Calin Ionescu (Group Creative Director, Centrade) si Dragos Ometita (Group Creative Director, Centrade) dragostea e inca in floare dupa mai bine de doi ani. Au multi copii cu care se mandresc si inca isi mai trimit sms-uri induiosatoare, cu pupici, inimioare si hug-uri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related