Michael Weinzettl (Editor in Chief, Lurzer’s Archive) a urmarit indeaproape evolutia publicitatii in cei peste 27 de ani pe care i-a petrecut selectand cele mai bune creatii din lume pentru revista Lurzer’s Archive. Din 1984, anul primei aparitii, revista fondata de Walter Lurzer a devenit un reper pentru excelenta creativa si executionala. Membru al juriului in multe festivaluri de publicitate internationale, Michael este modest, deschis si descrie cu pasiune proiectul in care a investit 27 de ani. Experienta este cea care ii dicteaza alegerile in ceea ce priveste Lurzer's Archive, iar la sfarsitul zilei este impacat cu deciziile pe care le face. Totusi, cand nu e in mijlocul lumii publicitare, Michael prefera sa asculte muzica folk si sa-si investeasca atentia in artele vizuale, cat mai departe de industria de advertising.
Povestea unei lucrari care ajunge sa fie publicata in Lurzer's Archive, spusa de Michael Weinzettl
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: