Articole care fac referire la Lürzer’s Archive
City Grill Group intră în topul global al creativității digitale cu „Șpriț de vară”, campanie realizată pentru Hanu’ lui Manuc
Mihai Anton: Eu sunt o unealtă. O unealtă a educației mele, a emoțiilor pe care le trăiesc, a imaginilor pe care le văd și a experiențelor prin care trec
Ce a fost în capul lor? Șerban Alexandrescu: Voiai să-i dai cu roatele-n sus la prezentare, voiai să-i spargi la creieri, voiai să faci ce n-a mai făcut nimeni în oraș
[Refresh creativ] Sorina Pentilescu: Trendul care mă îngrijorează este influencer marketing-ul. Facilităm prin diverse campanii ascensiunea în spațiul public a unor valori discutabile, la care oamenii ajung să se raporteze
SocialPedia 40: Ce trebuie să știi despre Video Marketing în 2022, cu Silviu Antohe, Mugur Pătrașcu şi Ioana Puiu
Doug Pedersen: „Inboxed” îmbină fiecare titlu din fiecare e-mail pe care l-am primit într-o singură zi, într-un mare colaj tipografic, copleșitor
Doug Pedersen: “Inboxed” mashes together every subject line from every email that I received in a single day into one big overwhelming, typographic collage
[Povestea Graffiti BBDO] Ștefan Voloacă: În anii ’90, Graffiti era cea mai bună școală din advertisingul românesc
[După 10 ani] Andreea Gavrilă: Oamenii se obișnuiau cu era digitală. Blogurile erau norma, iar digitalul era egal cu Facebook
[Noii publicitari] Concluzia simpla a lui Marius Stan (Logo Bigger): "Publicitatea e un domeniu foarte ofertant pentru orice tanar art"
[Adland neighbours] Karolina Galacz (DDB Budapest): "I think there’s an awkward silence. That’s the space of social issues that most brands are afraid to touch"
[Adland prin vecini] Karolina Galacz (DDB Budapesta): În Ungaria avem de-a face cu o tăcere stânjenitoare. Brandurile se feresc să abordeze subiecte sociale
Din agonisirile lui Bogdan Petcu: 12 ani in publicitate, 8 ani de branding si-un proiect de packaging in Lurzer's Archive
[Cu burta pe carte] Baietii de la Mullen Lowe invata de la colegi, de pe site-urile de specialitate sau pur si simplu de pe strada
[Cu burta pe carte] Lucian Militaru, Tempo: Cred ca ne calificam la locul de munca, in uzina publicitatii
Alexandru Maftei: Democratizarea mijloacelor de productie audio-video a fost prost inteleasa de unii, lasand loc de foarte multe ori imposturii si mediocritatii
Calin Ionescu si Dragos Ometita (Centrade) ne spun cum arata dragostea dintre un art si un copy dupa doi ani si jumatate
[Experienta Cannes] Catalin Rusu: Ma bucur enorm ca s-a schimbat modelul comportamental in lumea publicitatii
[Experienta Cannes] Diana Dragomir: 5 zile de publicitate, petreceri, peisaje, plaja si mancare fabuloasa
Mihai Cristian Pop (Bizmart, Oradea): Incercam sa educam clientii din regiune cu fiecare proiect prezentat
Diana Dragomir: "Ne vin cerinte diverse, de la joculete de o zi doua, pana la proiecte complexe folosind instrumente de realitate virtuala"
[La birou] Mercury360: de la Big Idea, la Idea Lab, la Toys Factory, apoi Show me the Money si de la capat
Castigatorii din Romania la AdPrint 2011: Mercury360, Ogilvy&Mather Bucharest, Propaganda si Saatchi&Saatchi











![[AdLife] Manuela Gogu (Lowe & Partners): In Romania trebuie sa ai mai multa idee decat executie](https://media.iqads.ro/2014/04/manuela-gogu-creative-director-lowe-partners-cover-410.jpg)












