Diana Minea (ICON Advertising): Am invatat sa spunem “NU” atunci cand nu suntem de acord

Diana Minea (ICON Advertising): Am invatat sa spunem “NU” atunci cand nu suntem de acord

Diana Minea (Client Service Director, ICON Advertising) a invatat ca e mai bine sa spui "nu" atunci cand este cazul, ca responsabilitatea de a alege un lucru potrivit clientului revine agentiei, si ca relatia dintre cele doua este asemanatoare unei casnicii. Mai multe ne spune chiar ea:

Stau si rememorez acum... Cea mai mare greseala a fost aceea in care am lasat de la noi si am spus “da” unei idei de la client care nu-si avea loc in respectivul eveniment. Am facut evenimentul pe ideea clientului, a iesit rau si am invatat sa spunem “NU” atunci cand nu suntem de acord cu “mi-a venit o idee geniala, hai sa o punem in practica”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related