[CV de agentie] Cristian Pantazi: In 2014, ne-am dat seama ca pozitia agentiei de digital in piata e tot mai confuza. Cum poti sa fii doar despre digital cand totul este digital?

[CV de agentie] Cristian Pantazi: In 2014, ne-am dat seama ca pozitia agentiei de digital in piata e tot mai confuza. Cum poti sa fii doar despre digital cand totul este digital?

In 2009, in apogeul crizei, Cristian Pantazi, Managing Director Kaleidoscope Proximity, infiinta Kaleidoscope. Agentia s-a unit apoi cu BBDO si a preluat Proximity, transformandu-se in ceea ce este azi: 30 de oameni rezistenti, nu frumosi (vedeti mai jos de ce), care comunica oricand, cu oricine, indiferent de pozitie si vechime, si care vor, la randul lor, sa lucreze cu oameni-clienti.

La final, Cristian face o lista cu 20 de provocari pe care trebuie sa le infrunte orice agentie, indiferent de marimea. In varful listei sta moartea mainstream-ului.

 

In 2009, la apogeul crizei, infiintam Kaleidoscope cu ideea fixa ca marea criza va reseta lucrurile si din punctul de vedere al comunicarii alterandu-le definitiv. Clientii vor cauta solutii flexibile, agentii mai abile si mai specializate decat all-know-anything-and-nothing shops.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related