"The Next 20 Years", organizat de Graffiti BBDO: Stefan Chiritescu, Cristian Pantazi, Oana Padure despre tendintele advertisingului din ultimii ani

"The Next 20 Years", organizat de Graffiti BBDO: Stefan Chiritescu, Cristian Pantazi, Oana Padure despre tendintele advertisingului din ultimii ani

Graffiti BBDO a organizat pe 13 octombrie evenimentul “The Next 20 Years”, unde s-a discutat despre aspectele inevitabile ale prezentului, printre care si cresterea cotei digitalului in campaniile de publicitate, si s-a speculat cu privire la tendintele publicitatii in viitor, care includ transformarea mediului online intr-un mijloc din ce in ce mai important de comunicare.

Am avut la dispozitie 20 de minute sa intelegem 20 de ani de advertising alaturi de Stefan Chiritescu (Head of Strategy Graffiti BBDO), Cristian Pantazi (Managing Director Kaleidoscope) si Oana Padure (Managing Director Media Direction) care ne-au prezentat cateva directii ale advertising-ului din ultimii 20 de ani si cateva tendinte din viitor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related