Telekom incredinteaza copiilor creatia si strategia campaniei de Craciun

Telekom incredinteaza copiilor creatia si strategia campaniei de Craciun

Telekom Romania si GMP Advertising continua traditia de a face lucrurile altfel si transforma campania de Craciun intr-una inedita, realizata aproape in totalitate de copii.

De la oferta, la spoturi si headline-uri, toate materiale campaniei au la baza echipa de creatie compusa din copywriterii Maria, Ioana si Lucian, in varsta de doar 4 ani fiecare, si talentatii art-directori Alex, Tatiana, Mihaela si Filip, cu o experienta de viata de 5 ani.

Astfel, GMP Advertising a ales sa se bazeze pe creativitatea celor mici pentru a realiza o campanie imaginata si povestita de copii, agentiei revenindu-i doar rolul executional.

"Este o campanie-experiment, pentru care nu ne facusem niciun fel de asteptari cu privinta la finalitatea ei. Am pus camera, am asezat copiii, cei care au putut fi asezati, i-am intrebat cum le-ar placea sa arate reclama noastra, ce isi doresc sa contina oferta Telekom si ACTIUNE!", spune Olivia Basag (Creative Director GMP Advertising).

Ideea care sta la baza campaniei initiata de GMP este faptul ca autenticitatea Craciunului nu poate fi transmisa decat prin intermediul copiilor si a inocentei lor.

Copiii inteleg cel mai bine Craciunul, ei sunt cei pentru care sarbatoarea exista cu adevarat si tocmai de aceea iubirea lor este neconditionata, iar bucuria cu care o primesc, contagioasa.

"Cand te gandesti la sarbatori, te gandesti la familie, la vacanta, cadouri, colinde si cozonaci, la cum sa faci tot binele din lume, sa daruiesti si sa dai mai departe, la artificii colorate sau oameni de zapada. Cand te gandesti la o campanie de sarbatori, tot ce apare mai sus nici nu ar trebui sa-ti treaca prin minte. Ma bucur ca am reusit si de aceasta data sa realizam o campanie diferita, si sa readucem cumva bucuria si simplitatea Craciunului prin intermediul copiilor", spune Stefania Rusu (Superviser Brand and Communication, Telekom Romania).

 

Spoturile campaniei

 

"Imaginatia copiilor este o resursa nelimitata de idei, glume, meme-uri sau, de ce nu, campanii full 360. Astfel, am reusit sa lansam o campanie cu adevarat unicata, un experiment remarcabil, in care copiii au decis totul, iar noi am facut lucrurile sa se intample. In ceea ce priveste creativitatea in advertising, viitorul este asigurat.", spune Katerina Todorovski (Marketing Expert - Brand and Communication, Telekom Romania)

 

Din echipa GMP Advertising care a contribuit la realizarea campaniei fac parte: Olivia Basag, Creative Director; Romulus Petcan, Sr. Copywriter; Gabriel Gherca, Sr. Art Director; Sebastian Romano, Copywriter; Alina Zaharescu, Sr. Art Director; Delia Soare, Account Director; Oana Danila, Account Executive; Ana Maria Rizopol, Account Executive; Andreea Chita, Sr. Account Executive; Alexandra Todirica, Account Executive; Radu Teodorescu, AV Manager.

Din echipa Telekom care a contribuit la realizarea campaniei fac parte: Stefania Rusu, Superviser Brand and Communication, Katerina Todorovski, Marketing Expert -Brand and Communication, Telekom Romania

Productia spoturilor campaniei a fost realizata cu ajutorul casei de productie Saga Film si a regizorului Andreea Paduraru.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related