Articole care fac referire la Andreea Paduraru
DDB România și Pepco România lansează campania „Discuții din inimă” pentru a încuraja comunicarea sinceră dintre părinți și copii
Cheil | Centrade și First Bank lansează noua platformă de comunicare „Orice s-ar întâmpla, ai toată atenția noastră”
O poveste de iubire de la TEILOR. ”Am vrut să aducem în lumina reflectoarelor pe cei care au curaj să-și împlinească povestea până la capăt, printr-un gest care iese din tipare”
DIPLOMA 2018 prezintă publicului larg 129 de lucrări ale absolvenților de facultăți creativ-vocaționale din toată țara
Clientul pharma castigat prin frumusetea firescului. Despre lansarea TANTUMGRIP, gestionata creativ de FRIENDS\TBWA\BUCHAREST
Andreea Paduraru: Femeia-Din-Reclame trebuie sa fie suma unor caracteristici testate in prealabil pe o gramada de alte femei. Din cauza asta, devine o fiinta imposibila
Rocca (FiRMA): De dragul paralelelor si pastrand proportiile, o sa compar nasterea scenei muzicale alternative romanesti - si, implicit a trupei - cu aparitia Las Vegas-ului
Andreea Paduraru: Regizor si femeie inca par doua notiuni care nu se pot manifesta simultan cu succes. Regizor si roman este un alt paradox aparent
Liviu Isop (AV Manager, Graffiti BBDO): Ar trebui schimbata perceptia noastra, a celor din marcom, ca ne pricepem la toate - vanzari, marketing sau fotbal, politica, creatie si productie
Ce facem ca sa mearga productia AV mai bine? "Un inceput ar fi ca, intr-un efort comun cu clientii, sa incercam sa nu mai pacalim timpul", spune Ilinca Dumitrescu (Cohn&JansenJWT)
Ilinca Nanoveanu (AV Producer, Lowe&Partners) despre productie ca un puzzle in care combini oameni ca sa-ti iasa "copilul" sanatos
Utilizatorii pot schimba destinul unui copil abuzat, intr-un videoclip interactiv UNICEF semnat Lowe&Partners
Andrei Cohn: In comunicarea AQUA Carpatica vom continua sa le dam oamenilor mijloace prin care sa poata sa evalueze lucrurile pe care le cumpara
"Ceva nou in fiecare zi, ca sa ai ce povesti" - o noua platforma de comunicare COSMOTE dezvoltata de Ogilvy&Mather
Campania de lansare Digi Life si Digi World "Conversatiile prind viata", semnata de Rusu+Bortun Brand Growers
Aerobicuratenia, conceptul campaniei „Ritm si premii pe alese”, creata de McCann Erickson pentru Cif si Domestos
McCann, Agentia Anului la Golden Drum 2011, cu 12 trofee pentru campanii Vodafone si ROM: 4 Grand Prix-uri, 6 Golden Drums si 2 Silver Drums







![[Premiile FIBRA #1] Gold FIBRA / Cohn & Jansen JWT - Purity Test / Aqua Carpatica / Valvis Holding](https://media.iqads.ro/2016/05/untitled-design-2-cover-410.jpg)


![[UPDATE] Sprite spune pe bune care e treaba cu promotiile](https://media.iqads.ro/2013/06/photo-large-26279-cover-410.jpg)









