[UPDATE] Cannes Lions 2016. Un premiu Gold, doua premii Silver si un Bronze la PR pentru campaniile romanesti. Alte 7 shortlistari la gala de maine

A doua seara in care Romania a avut campanii in competitia de creativitate desfasurata intre 18-25 iunie in Cannes, Franta, s-a concretizat cu doi Lei de Aur si doi Lei de Argint un Leu de Aur, doi Lei de Argint si un Leu de Bronz, crescand bilantul premiilor castigate de proiecte romanesti in cadrul celei de-a 63-a editie a festivalului Cannes Lions.

Astfel, CohnandJansen JWT, Publicis Romania si McCann WorldGroup Romania sunt cele 3 agentii care aduc inca 4 Lei alaturi de cei 3 castigati ieri .

Toti cei 4 Lei au fost acordati la categoria PR. Celelalte categorii aflate in focus astazi la Cannes Lions sunt Creative Effectiveness, Design, Digital Craft, Outdoor si Product Design.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Festivaluri

Sectiune



Related