[UPDATE] Cannes Lions 2016. Un premiu Gold, doua premii Silver si un Bronze la PR pentru campaniile romanesti. Alte 7 shortlistari la gala de maine

A doua seara in care Romania a avut campanii in competitia de creativitate desfasurata intre 18-25 iunie in Cannes, Franta, s-a concretizat cu doi Lei de Aur si doi Lei de Argint un Leu de Aur, doi Lei de Argint si un Leu de Bronz, crescand bilantul premiilor castigate de proiecte romanesti in cadrul celei de-a 63-a editie a festivalului Cannes Lions.

Astfel, CohnandJansen JWT, Publicis Romania si McCann WorldGroup Romania sunt cele 3 agentii care aduc inca 4 Lei alaturi de cei 3 castigati ieri .

Toti cei 4 Lei au fost acordati la categoria PR. Celelalte categorii aflate in focus astazi la Cannes Lions sunt Creative Effectiveness, Design, Digital Craft, Outdoor si Product Design.

Campania Anului in cadrul Premiilor FIBRA, Valvis Holding - "Purity Test" semnata CohnandJansen JWT castiga un Gold Lion la categoria PR/ Food & Drinks. 

McCann ia in seara asta si un Silver Lion, pentru UNTOLD - "Pay with Blood" la PR/ Live Shows/ Concerts/ Festivals, campanie shortlistata si in cadrul Direct / Use of Ambient Media: Small Scale.

Urmeaza un Silver Lion la PR/ Response or Real-Time Activity pentru ArCuB 2021 - "Bernie Speed Test" dezvoltata de Publicis Romania.

Dupa Bronzul de ieri, de la Promo & Activation / Low Budget Campaign, "Bittersweet pies" a celor de la McCann Worldgroup Romania pentru PAUL castiga al doilea Gold Lion al serii, al doilea Leu de Bronz, anume la categoria PR/ Retail, e-Commerce, Restaurants & Fast Food Chains.

 

Romania in shortlist-urile categoriilor premiate pe 22 iunie

Astazi au fost afisate pe site-ul festivalului si shortlisturile categoriile Creative Data, Cyber, Innovation, Media si Mobile. Premiile vor fi decernate in cadrul galei de maine, 22 iunie. Avem 4 campanii romanesti, trei de la McCann Worldgroup Romania si una de la Publicis Romania.

Pe shortlisturile categoriilor Creative Data/ Data Storytelling si Media/ Use of Ambient Media: Small Scale se afla PAUL - "Bittersweet pies" a celor de la McCann.

Urmeaza Fundatia Renasterea - "Brave Cut", prezenta pe lista scurta de la Media/ Use of Co-Creation & User Generated Content.

Iar UNTOLD - "Pay with Blood" are doua shortlistari pentru maine, la Media/ Use of Ambient Media: Small Scale si Media/ Use of Events.

Campania Carrefour - "Shop like Jedi", realizata de Publicis Romania pentru Carrefour are, la randul ei, doua shortlistari la categoria Media, anume in cadrul subcategoriilor Use of Screens si Retail, e-Commerce, Restaurants & Fast Food Chains.

Mai multe despre advertising-ul romanesc in cadrul acestei editii de Cannes Lions (18-25 iunie) se gasesc aici.



Festivaluri

Sectiune



Related