Articole care fac referire la Pay with blood
[Seniori de agentie] Corina Bompa (Ogilvy Romania): Recent, mi-am dat seama ca fac publicitate de 14 ani. As fi zis ca sunt vreo 8
[Noii publicitari] Radu Glodeanu-Carata (Mercury360): Înainte să intru în publicitate, mă apucau palpitațiile când auzeam povești cu „mai bagă 10 variante și vorbim după”
[Noii publicitari] Luiza Barbu (Spoon Media): A fost un șoc să descopăr că publicitatea nu se pupă mereu cu ce înțelegeam eu ca fiind "estetic", după 5 ani de facultate de arte
Marele trofeu EFFIE a fost castigat de Leo Burnett pentru campania „Tadaaam GigaWeekend” – Telekom Romania
Despre demersul "N-avem SANGE!", cu Nadia Lazar (Crucea Rosie): Este gandit ca un proiect pe termen lung de informare/ constientizare si educare in ce priveste donarea de sange
Sebastian Olar ❤ UNTOLD: "The world capital of night and magic" nu e doar o afirmatie publicitara, oamenii care coordoneaza festivalul chiar cred in aceasta misiune
11 Lei pentru Romania la Cannes Lions 2016. Bilantul intreg si marii castigatori ai editiei #63 a festivalului
[UPDATE] Cannes Lions 2016. Un premiu Gold, doua premii Silver si un Bronze la PR pentru campaniile romanesti. Alte 7 shortlistari la gala de maine
3 Lei pentru Romania pana acum la Cannes Lions 2016. 5 dintre categoriile de concurs si-au primit ieri castigatorii
Premiile FIBRA anunta castigatorii primei editii. McCann Worldgroup Romania este Agentia Anului, iar CohnandJansen JWT a creat Campania Anului 2016
[Droga vs. Bogusky] Mihai Gongu (GMP) il voteaza pe Bogusky, omul care a inventat oaia neagra in publicitate
[Statusul unui tanar creativ] Andreea Moise: Goana dupa idei e in continuare palpitanta si, daca vom continua sa fim curiosi si curajosi, vom avea si noi Woodstock-ul nostru
[Bilant 2015] Dana Nae Popa: Cea mai vizibila a fost disparitia acelui advertising „in your face”, fortat




![[Premiile FIBRA #1] Silver FIBRA - McCann - Pay with blood / UNTOLD / UNTOLD](https://media.iqads.ro/2016/05/untitled-design-39-cover-410.jpg)














