Adrian Chiuhan este noul Head of Strategy al MullenLowe

Adrian Chiuhan este noul Head of Strategy al MullenLowe

Incapatanarea de a provoca aparentele, pasiunea de a descoperi si dezvalui ce se afla in spatele evidentelor si curajul de a pune la indoiala cutumele sunt atuurile cu care Adrian Chiuhan se alatura agentiei MullenLowe in pozitia de Head of Strategy.

Strategic planner cu peste 10 ani de experienta in industria comunicarii, Adrian a contribuit la construirea unor branduri cu relevanta culturala. De asemenea, incapatanarea de a pune eficienta in centrul oricarui proces de planificare i-a adus o serie de premii Effie pentru campaniile in care s-a implicat.

 

"Chiuhan este un strateg de exceptie, pe care il urmaresc de ceva vreme. Acesta este clar momentul cel mai bun de intalnire intre el si noi: astazi, este exact piesa de care aveam nevoie pentru a ne completa the dream team - impreuna cu Chiuhan si cu Suman, noul Executive Creative Director al agentiei, suntem mai pregatiti ca niciodata sa provocam industria cu work de calitate si, mai ales, relevant", spune Hortensia Nastase (Vicepresedinte Creative Services, Grupul Lowe Romania).

 

Chiuhan a lucrat in cateva dintre cele mai mari agentii din Romania si a colaborat cu clienti din varii industrii, de la FMCG la banking, de la auto la pharma si de la oil & gas la transporturi.

 

"Unii zic ca e cea mai buna perioada sa lucrezi in publicitate, caci se schimba foarte multe paradigme, atat in marketing, cat si in modul de a face advertising. Provocarile la care o agentie trebuie sa raspunda astazi sunt multiple, iar asta presupune calitati multidisciplinare si oameni cu o capacitate mare de intelegere si integrare. Cred foarte mult ca fiecare agentie trebuie sa-si dezvolte propriul mod de lucru si, mai ales, sa aiba capacitatea de a da oamenilor libertatea de care au nevoie pentru a face cel mai bun work al lor. Acest lucru presupune o flexibilitate imensa, maturitate si, in special, asumarea unor riscuri. MullenLowe este o astfel de agentie si ma bucur enorm sa fac parte dintr-o echipa care challenge-uieste conventiile si impinge limitele advertisingului mai departe cu fiecare proiect in parte", adauga Adrian Chiuhan (Head of Strategy, MullenLowe).

 

Cooptarea lui Adrian Chiuhan in echipa MullenLowe are loc in aceeasi perioada in care agentia l-a numit in pozitia de Executive Creative Director pe Eugen Suman, unul dintre cei mai apreciati directori de creatie din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Companii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related