Cati entertaineri romani incap intr-o duba rosie?

Cand Bobiceag era mic, avea un vis. Nu sa ajunga in spatiu, ci sa sofeze o duba hippie inspre Nicaieri. Astazi, lui Bobiceag i se spune Bob si este tobosar in trupa The dAdA. Mai important e ca, primavara asta, s-a intalnit cu visul lui de mic copil: o duba Volkswagen T2 din 1969, abandonata sub un pom. Functionala nu parea; dar, "culmea, a pornit".

Marcat instant de descoperire, Bobiceag s-a bagat la reconditionarea dubitei impreuna cu Coca-Cola, ca apoi s-o plimbe prin toata industria muzicala de la noi, strangand povesti, intamplari si personaje pe platforma de content CokeStream.

Doar ca, de la garaj la glorie, dubita avea de parcurs ceva drum.

Intrand iarasi visele lui Bobiceag, tot proiectul asta *masiv* de restaurare ar fi durat doar 10 zile. Mai rezonabila era cealalta dorinta: sa documenteze toata experienta intr-un serial video online. Aici a intervenit foarte adecvat un anume Shurubel, care pus acolo unde trebuie, face entertainment cat un tanc.

Cu rasetele asigurate, totul parea ca merge struna. Dar nu tocmai.

Asa se intampla, lucrurile alea pe care le vrei foarte mult dureaza mult mai mult decat te-ai fi asteptat. Dificultatile de a pune pe picioare o dubita fara podea, veche de zeci de ani, s-au dovedit mai mari decat in estimarile initiale. 

Era nevoie de o galerie de sustinatori cu optimismul la inaltime.

Zis si facut. Prima data a venit Pacha Man, cu meditatia si povetele. Au urmat Noaptea Tarziu cu Ruby, Mikey Hash, Don Baxter, Sore, What's UP sau Cotofana (il stii de la Politia Muzicii).

O dubita de imprumut si-a facut treaba de a-i plimba pe sustinatori, in timp ce toate energiile lor pozitive se indreptau catre cea originala, care se intrema si astepta cuminte, la reanimarea din garaj.

Cele 10 zile pe care le visa Bob s-au transformat 4 luni, deci se facu august. Da, dar duba CokeStream era o splendoare si, de acum, avea drum liber spre Untold, unde Bobi si Cotofana au stalkerit artistii cum ieseau de pe scene si i-au pus la interviuri.

Dubita a gazduit live-uri si jam sessions cu Alina Eremia si baietii de la Shot, care au si furat-o de la Bobiceag (ce sa-i faci, nu s-au putut abtine).

Bob a recuperat-o, la tanc pentru petrecerea-surpriza de ziua lui Shurubel, cand Feli a facut si karaoke la fata locului, in cinstea invitatului.

Karaoke in dubita Coke Stream si-a sters si Jazzy Jo de pe bucket list, baietii de la Are You Anywhere au venit in duba special ca sa testeze Snapchat-ul, in timp ce Doc a acceptat invitatia de a vizita dubita dis-de-dimineata alaturi de Shurubel si Bobi cu o conditie: sa joace impreuna un baschet de noiembrie, cu tot cu lavalierele prinse in spate.

Iar Bobiceag conduce dubita mai departe pe platforma de muzica CokeStream, care de un an incoace a informat, prin cele peste 200 de articole si 70 de video-uri (pana acum), despre industria muzicala de la noi si din afara, din public si din backstage deopotriva, a scos la iveala trecuturile si planurile de cariera ale artistilor romani si a abordat noile trenduri in materie de online si muzica.

Nu degeaba la Webstock-ul de anul asta, CokeStream a primit titlul de Best Publishing Platform.

Cum altfel sa intre Bobiceag in universul CokeStream decat cu vreo 4 milioane de views acumulate din primele 6 luni, echivalentul unui reach de 80% intre adolescentii romani din online?

 

In 2015, din dorinta de a ramane relevanti pentru tineri, am lansat prima platforma branded de content muzical din Romania.

Coke Stream si-a propus inca de la inceput sa ofere stiri si video-uri in exclusivitate cu si despre artistii locali si internationali si sa fie in permanenta aproape de tineri prin prezenta la cele mai tari concerte si festivaluri din tara.

Si, pentru a diversifica si mai mult experienta Coke Stream, anul acesta am lansat primul serial web original marca Coca-Cola, productie 100% locala, „Bobiceag si duba de artisti". 

Canalul de YouTube CokeStream este updatat o data la 2 saptamani cu noi interviuri pline de probe haioase la care sunt supuse vedetele iubite de tineri si cei mai in voga YouTuberi.

Ce e tare la serial este ca are in spate o poveste 100% autentica. BobiCeag nu este un personaj „creat" ci este for-real - la fel si duba, care chiar a fost reconditionata de la zero.

Astazi, Bobi ajunge cu duba sa la cele mai mari evenimente si iese in oras cu super-artisti si influenceri ai momentului. Asa ca, la urmatorul concert la care ajungi sunt sanse mari sa il intalnesti, declara Andreea Dragan ‎(Marketing Activation Manager Coca-Cola at The Coca-Cola Company).

 

Acum, daca tot am petrecut 15 episoade si vreo 8 luni cu Bob si dubita lui, ar trebui sa-i stim si numele intreg. Il cheama Marian si abia apoi Bobiceag.

Am doborat o curiozitate, mai avem vreo cateva zeci, cum ar fi: cat de frig e in dubita cand coboram sub zero grade Celsius; ii trebuie cauciucuri de iarna sau nu; cand se mai tunde Bobiceag; ce face dubita de Rev; Bobiceag are prietena sau nu; daca da, e geloasa pe relatia lui cu duba; nu-n ultimul rand, cati entertaineri romani incap in acelasi timp in dubita?

Speram sa aflam in episoadele urmatoare.

 

Echipele implicate in realizarea proiectului

Din partea Coca-Cola Romania: Andreea Dragan (Marketing Activation Manager Coca-Cola), Iuliana Nedelcu (Senior Marketing Activation Manager Coca-Cola), Giulia Burlui (Media Manager), Mihaela Nita (Public Affairs & Communication Manager),  Andrei Ungureanu (Social Media Manager), Laura Savu (Online Community Manager), Raluca Brinzoiu (Marketing Activation);

Din partea MRM/ McCann Romania: Mihai Vasile (Copywriter), Ioana Ichim (Copywriter), Alina Nechita (Art Director), Corina Ionita (Web Art Director), Alexandra Gheorghiu (Account Manager), Andreea Sofrone (Senior Account Manager), Catalina Popescu (Account Executive);

Din partea UM Romania: Sandina Crisiarcu (Head of Planning), Cornel Tiron (Account Director), Dana Chitrusca (Media Manager), Alex Ailiesei (Senior Digital Planner), Ana Udriste (Senior Digital Planner), Luminita Visu (Digital Manager).

Echipa McCann PR formata din: Lavinia Chican - Senior Partner McCann PR, Alina Croitoru – Account Manager.



Campanii

Festivaluri

Sectiune



Related