
Articole care fac referire la Head of Planning


Experiența Pepsi la Summer Well: senzorială, fun, demnă de pus în stories sau de povestit părinților

Saatchi & Saatchi + The Geeks lansează un studiu despre părinți și copii cu ocazia aniversării agenției

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează Profi Evolution, campania de lansare a noului concept de magazine Profi

Un hanorac pe care să-l porți la o petrecere sau o petrecere pe care să o porți pe tine? Pepsi și Leo Burnett lansează primul hanorac interactiv

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează prima campanie de comunicare pentru Building Companion, platforma constructorilor profesioniști

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează MEȘTERAPEUTUL, prima campanie de comunicare pentru MACON, standardul pieței românești de BCA
![[Noua frumusete] Miruna Antonescu: Cred că fiecare generație se va confrunta, într-un fel sau altul, cu dilema „sunt frumoasă, oricum aș fi” vs „oricum aș fi, trebuie să fiu frumoasă”](https://media.iqads.ro/2021/07/poza-miruna-antonescu-cover-410.jpg)
[Noua frumusete] Miruna Antonescu: Cred că fiecare generație se va confrunta, într-un fel sau altul, cu dilema „sunt frumoasă, oricum aș fi” vs „oricum aș fi, trebuie să fiu frumoasă”

57 de premii au fost acordate la Gala de Premiere Effie 2021. Grand Effie: The Online Park – Telekom România şi Leo Burnett

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

Leo Burnett Bucharest, record la premiile Effie România 2020: agenția anului pentru al treilea an consecutiv, premiul Grand Effie și alte 14 premii Gold, Silver și Bronze

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Leo Burnett Bucharest, împreună cu Telekom Romania și Curtea Veche, finaliști la Effie Awards Europe 2020
![[Noul context] Manuela Vasiliu și Nicolae Stancu: Mindsetul consumatorului va fi altul, mult mai precaut. Vor apărea noi obiceiuri de consum](https://media.iqads.ro/2020/04/colaj-united-cover-410.jpg)
[Noul context] Manuela Vasiliu și Nicolae Stancu: Mindsetul consumatorului va fi altul, mult mai precaut. Vor apărea noi obiceiuri de consum

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania

Leo Burnett Bucharest și Telekom Romania au câștigat șapte premii la Festivalul internațional de creativitate Golden Drum 2019

Anu Niemonen (hasan & partners), Kris Hoet (FCB Global) şi Conn Bertish (Cancer Dojo) pe scena „ADC Focus on Impact”

A fost ales noul Consiliu Director IAA Romania. Valer Hancas (Kaufland Romania) devine Presedinte pentru urmatorii doi ani
