Anatomia unui brand - care este ADN-ul unui brand puternic?

ARTIVIST  împreună cu artistul vizual Alexandru Nimurad organizează prima ediție a cursului “Anatomia unui brand”, ce reprezintă o invitație adresată atât graphic designerilor, cât și business owner-ilor ce vor să creeze și să dezvolte brand-uri durabile, cu o coloană vertebrală puternică.

Cursul își propune să disece, unul câte unul, brandurile, și oferă participanților oportunitatea de a învăța din experiența de peste 10 ani a lui Alexandru Nimurad, artist vizual ce a lucrat cu brand-uri precum: Orange Romania, Telekom, HBO, Summer Well Festival, Parliament, Samsung, Kaufland, ABSOLUT, Ballantine’s și multe altele.

Cursul se va desfășura pe parcursul a două weekend-uri, la Institute, the Cafe, astfel:

  1. Modul teoretic: 25 & 26 martie, între 12:00 - 16:00
  2. Modul practic: 1 & 2 aprilie, între 12:00 - 18:00

Până spre sfârșitul modulului teoretic, se vor discuta subiecte precum: ce este mitologia de brand și cum se ilustrează ea, cum se împachetează un produs în branding sau ce rol au formele, cuvintele, icon-urile și modul în care toate elementele se unesc într-un microunivers echilibrat.

În modulul practic se va încerca un experiment, o temă de lucru pe un brief.  Însă, pentru că munca de documentare și de creație e un lucru atât de intim, va exista o săptămână de lucru între cele două module. Rezolvările temelor vor fi discutate apoi cu Alexandru Nimurad, one-on-one, într-un ping-pong de energie pozitivă.

Mai multe informaţii despre curs și înscrieri găsiți pe website sau pe Facebook.

Lansată în 2016, ARTIVIST este o platformă educațională alternativă, ce organizează cursuri, ateliere și evenimente, cu misiunea de a ajuta comunitatea creativă din România să-și dezvolte instrumentele necesare pentru a-și atinge potențialul creativ.



Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related