[Folclorul din reclame] Bogdan Ciuclaru: Dorel cred că e șeful la personaje. A avut substanță... Adică are, căci trăiește printre noi

Ok, publicitatea vinde, dar exista si efecte colaterale. Unele premeditate, altele nu. Caci poate multi isi doresc ca personajele lor, nascute cu brief si sudoare, hranite cu "nu vrea clientul" si mangaiate cu marketing sa iasa din reclame si sa ajunga in folclor. Conversatia colectiva este, insa, extrem de capricioasa, iar memoria populara nu poate fi stimulata prin strategie decat pana la un punct.

Cum ajung personajele din reclame in folclor, ne-am intrebat noi. Ce au ele mai deosebit decat celelalte? Ce a reusit sa le fixeze in popcultura autohtona? Am dat mai departe aceste intrebari unor oameni din domenii diverse, dar apropiate de zona media, pentru a ne limpezi. Si pentru a face o lista cu cele mai memorabile personaje pe care le-a dat, pana acum, publicitatea romaneasca. 

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune



Related