[PR-ul fata cu reactiunea] Raluca Ene (Chapter 4): Odata cu beneficiile, vin si obligatiile apartenentei la o comunitate

[PR-ul fata cu reactiunea] Raluca Ene (Chapter 4): Odata cu beneficiile, vin si obligatiile apartenentei la o comunitate

In ultimii ani, a devenit foarte important ca oamenii din echipele noastre sa aiba afinitati reale cu brandurile pentru care lucreaza si sa aiba libertatea de a simti si contribui la ceea ce fac in fiecare zi.

Raluca Ene (Managing Director, Chapter 4 Romania) vine cu o idee interesanta in seria de fata. Cine isi doreste o cariera in comunicare are nevoie de mai mult decat setul de abilitati obisnuite. In plus, are nevoie, inca de la inceput, de notiuni de baza despre management, precum si apetit pentru antreprenoriat.

Numai astfel poate avea contextul larg al rolului si impactului pe care activitatea lor il are asupra brandului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related