Articole care fac referire la PR-ul fata cu reactiunea
[PR-ul fata cu reactiunea] Raluca Ene (Chapter 4): Odata cu beneficiile, vin si obligatiile apartenentei la o comunitate
[PR-ul fata cu reactiunea] Simona Mincu (pastel): Multi au inteles ca polarizarea targetului poate fi in avantajul lor uneori
[PR-ul față cu reacțiunea] Sorana Savu (Premium Communication): Mărcile nu mai au un discurs, ci o voce într-o discuție
[PR-ul fata cu reactiunea] Aura Dumitru (Make Sense): Ce resimtim noi in agentie e ca oamenilor cu care lucram - clienti, furnizori, colegi - le este tot mai frica de greseala
[PR-ul fata cu reactiunea] Lavinia Chican (McCann PR): Pentru branduri, tentatia de a bifa un trend sau o tema din spatiul public lasa loc pentru greseli
[PR-ul față cu reacțiunea] Alexandra Radu (Rogalski Damaschin), citându-l pe Jeff Goodby: ”În 10 ani de acum, brandurile vor fi sociale sau nu vor mai fi deloc”
[PR-ul fata cu reactiunea] Raluca Zamfir (RAN Events): Comunicarea de criza a devenit, de cativa ani, un 'must' in job descriptionul oricarui PR, iar cine zice ca nu e asa se minte singur
[PR-ul fata cu reactiunea] Silvia Teodorescu (Zaga Brand): Pastrand proportia, fiecare mesaj privat de nemultumire din social media are un iz de skanderbeg
[PR-ul față cu reacțiunea] Crenguța Roșu (DC Communication): Cu cât exercițiul responsabilității este mai imprimat în acțiunea companiei, cu atât formulările sunt mai lipsite de riscuri


![[PR-ul fata cu reactiunea] Rares Petrisor (Media Pozitiv): De multe ori, brandurile vor ceva, iar comunicatorilor le iese altceva. Până la public, te mănâncă „specialistul”](https://media.iqads.ro/2018/05/rares-petrisor-08-g-1-cover-410.jpg)
![[PR-ul fata cu reactiunea] Ioana Manoiu (GMP PR): E mai sanatos pentru un brand sa nu se implice in situatiile polarizante. Cand jumatate sunt pro si jumatate sunt contra, mai bine stai deoparte](https://media.iqads.ro/2018/05/ioana-manoiu-cover-410.jpg)









