[PR-ul față cu reacțiunea] Irina Roncea (Golin): Cine alege meseria asta funcționează sub deviza „poți scoate PR-ul din criză, dar nu poți scoate criza din PR”

[PR-ul față cu reacțiunea] Irina Roncea (Golin): Cine alege meseria asta funcționează sub deviza „poți scoate PR-ul din criză, dar nu poți scoate criza din PR”

Înainte să comunice social și/sau politic, brandurile trebuie să-și pună câteva întrebări. Irina Roncea (Deputy Managing Director, Golin) pune câteva dintre aceste întrebări.

Are sens pentru un brand să fie implicat social sau politic?
Ce-mi aduce mie ca brand și consumatorilor mei o astfel de implicare?

Ei bine, dacă există măcar două-trei răspunsuri ș argumente bune la întrebările acestea, oamenii din companii se pot gândi să comunice și în direcții politice și sociale. Dacă nu, ”continuă să faci ce știi cel mai bine”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related