[PR-ul fata cu reactiunea] Lavinia Chican (McCann PR): Pentru branduri, tentatia de a bifa un trend sau o tema din spatiul public lasa loc pentru greseli

[PR-ul fata cu reactiunea] Lavinia Chican (McCann PR): Pentru branduri, tentatia de a bifa un trend sau o tema din spatiul public lasa loc pentru greseli

Noile asteptari de la branduri sunt acelea de a fi alerte mereu, de a intra (si ramane) in conversatie si de a lua rapid masuri, daca ele se impun. Spusele Laviniei Chican (Senior Partner, McCann PR) sunt in linie cu spusele majoritatii invitatilor nostri din cadrul temei de fata. Mai aflam ca vigilenta consumatorilor nu a crescut neaparat si ca nu asta da corelatia cu frecventa crescuta a crizelor de imagine. 

Consumatorii nu sunt neaparat mai vigilenti, insa au castigat posibilitatea de a comunica mult mai usor, de a trage la raspundere brandurile atunci cand sunt nemultumiti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related