[PR-ul fata cu reactiunea] Ioana Manoiu (GMP PR): E mai sanatos pentru un brand sa nu se implice in situatiile polarizante. Cand jumatate sunt pro si jumatate sunt contra, mai bine stai deoparte

[PR-ul fata cu reactiunea] Ioana Manoiu (GMP PR): E mai sanatos pentru un brand sa nu se implice in situatiile polarizante. Cand jumatate sunt pro si jumatate sunt contra, mai bine stai deoparte

In urma cu 10 ani, GMP PR si-a lansat departamentul de Crisis Management. Intre timp (si mai ales recent), acesta a devenit tot mai solicitat. Iar Ioana Manoiu (Managing Parter) spune ca parte din acest motiv este ca social media a ajuns sa forteze, oarecum, brandurile sa aiba o pozitie, sa-si spuna punctul de vedere. Altminteri, tacerea poate trece drept nepasare.

Incepem, asadar, o serie de interviuri prin care incercam sa intelegem cum se adapteaza intern agentiile de PR noului peisaj al consumatorilor etern vigilenti. Discutam si despre impactul major pe care materialele de comunicare de orice nivel au ajuns sa-l aiba asupra imaginii de brand, iar mai apoi aflam de ce este o idee buna sa faci ”issue-mapping” inainte de a porni o campanie. Ca perspectiva de ansamblu, Ioana spune ca o evolutie pozitiva la capitolul atitudine a clientilor exista:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP PR

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related