[PR-ul fata cu reactiunea] Raluca Zamfir (RAN Events): Comunicarea de criza a devenit, de cativa ani, un 'must' in job descriptionul oricarui PR, iar cine zice ca nu e asa se minte singur

[PR-ul fata cu reactiunea] Raluca Zamfir (RAN Events): Comunicarea de criza a devenit, de cativa ani, un 'must' in job descriptionul oricarui PR, iar cine zice ca nu e asa se minte singur

Tendinta recenta de a trage de a ureche brandurile, de a le taxa erorile si de a le obliga la mai multa atentie cand lanseaza campanii este una tot mai evidenta. Raluca Zamfir (Managing Partner, RAN Events PR Agency) este de aceeasi parere si adauga ca vigilenta consumatorilor este, intr-adevar, folositoare. "Pentru ca te forteaza sa faci anumite schimbari in felul in care te raportezi la meseria asta".

Iar meseria asta s-a schimbat si ea, in ultimii ani. Inclusiv la felul in care se face recrutare.

Comunicarea de criza a devenit, de cativa ani, un 'must' in job description-ul oricarui PR, iar cine zice ca nu e asa se minte singur.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie independenta de comunicare, cu o istorie de 12 ani si cu o experienta ampla in zona de consumer experience.Viziunea RAN Communication este sa creeze plus-valoare pentru clientii sai,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related