In pat cu reclama nefireasca

Spatiul virgin de reclame devine inexistent. Indivizii se lovesc de branduri oriunde si-ar intoarce privirea. Publicitatea calca tot mai des pe cai neconventionale, mai ales acolo unde metoda clasica a inceput sa scirtiie. Biletele de transport in comun poarta acum pe umeri nume grele de companii, iar ouale de Paste imbraca branduri multinationale. Motivul: costuri mai mici si un impact percutant chiar in moalele publicului flamind de servicii.

Controlorii rup imaginea firmelor
"Clientii nostri se plingeau ca s-au saturat de investitii in media obisnuita si ca ar fi dispusi sa cheltuiasca foarte multi bani pe alte zone", spune Liviu Alexa, director general la Fabrica de Imagine, firma clujeana care a lansat in aprilie conceptul "cauta-ne.ro" - forma de advertising pe spatele biletelor de transport in comun. "Am semnat contracte de exclusivitate cu regiile de transport din mai multe judete. Le-am propus un parteneriat prin care sa impartim profitul in procente", povesteste Alexa, care se lauda cu o acoperire in judete precum Cluj, Bihor, Arad, Timis, Brasov, Alba, Satu-Mare si Salaj. "In acest moment, putem pune jos pentru un client oarecare 5.000.000 de bilete de transport in comun pe luna", intareste directorul general. Tariful este de 0,008 euro pe bilet, iar in judetul Cluj o zi de reclama de acest gen costa in jur de 300 de euro. Publicul-tinta aduna persoane intre 17 si 65 de ani, mai mult de jumatate avind salarii intre 1.100 si 1.700 RON pe luna. Plecind de la un studiu al firmei, care arata ca peste 70% dintre calatori privesc cu ochi buni aceasta initiativa, companii nationale si multinationale, gen Vodafone, s-au aratat interesate de acest suport media. "Ofertam in primul rind topul celor mai importante 100 de firme din judet si al primelor 300 de companii din Bucuresti", se mindreste Alexa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related