Articole care fac referire la Fa
Accesibilitatea digitală, noul aliat al SEO în era AI. Cum pregătești site-ul pentru noile reguli ale jocului
Schwarzkopf Live & got2b alături de Touch Agency colorează cu stil și lansează trenduri de hairstyling la evenimentele verii
IdentitAR Feminin. O colecție de personaje feminine se arată într-o expoziție prin realitatea augmentată
Yuko Shimizu: Arta și designul nu opresc războaie și nu salvează lumea, dar fac viața să merite trăită
Metamorfoza, tema celei de-a patra ediții a Classix 2023. Care sunt proiectele câștigătoare ale burselor Classix In Art 2022
[Puterea brandurilor] Iulian Comănescu: Războiul nu mai e doar treaba producătorilor de arme. Îmi imaginez că în viitor brandurile virtuale ar putea juca un rol de mediator
[Film Production] Gabriela Suciu: Independenți suntem toți producătorii tineri de la noi, fiecare cu casa lui de producție, însă suntem un grup unit
Milena Ene, Kooperativa 2.0: Itinerariul unui internship cu destinația job full time într-o agenție de comunicare integrată
Godmother x Henkel Beauty: Îndrăznește să treci din stare-n stare cu noua campanie Fa #CHOOSEYOURMOOD
[Cine a furat Craciunul] Adrian Preda: Imi plac la nebunie campaniile de Craciun cu un brat de CSR, pentru ca e perioada perfecta pentru asa ceva
Iulia Popa (Discovery Media): În ultimul an, portofoliul nostru s-a extins semnificativ, prin adăugarea stațiilor Scripps Networks – Travel Channel, Food Network și Fine Living
[Cook-off publicitar] Improvizație culinară cu profesioniști la Cupa Agențiilor la Gătit. Păi cum altfel?
A III-a ediție Sibiu International Street ART Festival lasă în urmă peste 1.400 metri pătrați de picturi murale
Startup-urile accelerate în programul MVP Academy 2017 își vor prezenta produsele la Demo Day pe 8 mai
[Scapa cine poate] Vlad Postolache (TROLL Escape Rooms): Oamenii vin la jocul tău ca să se distreze, nu ca să li se demonstreze că cel care a creat jocul e mai deștept decât ei
[Clientii noi si vechi] Bogdan Ivascu, Tempo: Sunt momente cand ai nevoie de rabdare cat cuprinde si de un manager de resurse care sa stie sa dirijeze traficul mai ceva ca Politia Rutiera
[Cu BD-urile în mână] Ileana Surducan: Eu sunt adepta regulii “show, don't tell” și încerc să transmit cât mai mult prin imagine, cu cât mai puține explicații
[Brandul Nationalei] Exasperarea unui creativ nostalgic. Catalin Rusu (Rusu+Bortun): Reputatia Romaniei nu se poate cladi doar pe baloane in tribuna si penalty-uri acordate norocos
[Conferintele FIBRA] Cristiana Belodan (GMP Advertising): Millennialii nu mai sunt atat de interesati de branduri care le confera statut social, cat de cele care le ofera sentimentul calitatii
[Cand te cauta ideea] Radu Nantu (Geometry Global): Las mintea sa lucreze si sa scuipe tot ce e la prima mana. Deci primul pas in planul de atac e o scurta pauza. Scuze, CS & trafic :)
[Identitatea de agentie] Mia Munteanu: Portofoliile agentiilor sunt lasate undeva pe o lista cu lucruri nu tocmai urgente de facut
[Identitatea de agentie] Andreea Nemens: In industria noastra se spune ca esti la fel de bun ca ultima campanie pe care ai facut-o
Alex Petrescu (Geometry Global) se joaca si cauta sensuri noi in spatele sloganurilor celebre. Bonus: cum ar arata lumea in care brandurile sunt oameni














![[HOW TO] "Dă-mi banii tăi. Metodă de copywriting". Persuasiune în masă, dar unul câte unul](https://media.iqads.ro/2017/07/cover21-cover-410.jpg)





















