Nunti romanesti intre branduri

Managementul modern a aratat ca nu intotdeauna concurarea celorlalti comercianti de pe piata este cea mai buna solutie. O alianta intre branduri, prin care se urmaresc solutii de tip castig/castig, ar putea fi preferabila in locul concurentei clasice. In termeni de marketing, aceasta operatiune se numeste cobranding (uneori se mai folosesc si termenii "brand alliance" sau "brand bundling").

In ultima vreme, constatam pe piata tot mai multe produse cu dubla paternitate, adica "semnate" de doua sau chiar mai multe companii, cum ar fi telefoanele SonyEricsson, care capitalizeaza doua marci puternice si in acelasi timp concurente: Sony si Ericsson. Aliantele sunt insa extrem de variate, in functie de obiectivele urmarite. Interesanta este combinatia dintre Mercedes si Swatch, din care a luat nastere automobilul "Smart" si care duce simultan cu gandul la calitatea germana si la precizia ceasurilor elvetiene. Si Renault a reusit targetarea fanilor creatiilor Kenzo, producand o editie limitata a automobilului semnat Twingo Kenzo. In domeniul cardurilor bancare, cobrandingul este extrem de des utilizat. VISA are carduri cobrandate cu mii de banci sau chiar cu organi-zatii din sport sau aeronautica.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related