Articole care fac referire la HBO Romania
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii HBO Romania
Scriitorul irlandez Christian O’Reilly vine la București pe 1 iulie pentru avanpremiera Nicio pastilă magică
[Filmul și posterul] Glitch Shop vă invită la cinema: Posterul a trecut de la colaj la photoshop, la 3D și manipulări extreme pe care nu le mai observă nimeni
EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
[Netflixizarea] Alina David: Nu m-as mira ca în viitor scenariile sa fie scrise de un soft, conform preferintelor generate de analytics
Johnathan Young: We are active participants in society, just like our audience. So we respond to politics, culture, international events
Johnathan Young: Suntem participanți activi în societate, la fel ca publicul nostru. Deci reacționăm la politică, cultură, evenimente internaționale
Daniel Sandu: Am luat în colimator o serie întreagă de clișee cu care am fost obișnuiți în filmele comerciale și le-am răsturnat rând pe rând
Semaforul Moralității: Românii se consideră cinstiți și sinceri, blamează corupția, dar sunt mai puțin implicați în acțiuni civice
Prima serată NO.MAD a anului va avea loc pe 12 februarie, în Casa Memorială „Ion Minulescu și Claudia Millian”
[Inceputuri #denepretuit] Malina Soare (FF Group Romania), prin 20 de ani de expeditii in marketingul local, cu opriri in 6 piete
[Creatorii de costume] Dana Paparuz: "Imi plac costumele clar conturate, care dau un sens personajelor, si nu doar de dragul de a fi imbracate cu ceva"
Robert Rațiu: Știu că sună simplist, însă nimeni nu ar trebui să ceară voie să fie gay, nu e vorba despre asta
Cum iau naștere animațiile: o privire în culisele DreamWorks și Fantastic Mr. Fox, la Anim’est 2016 | Project Worksheep la a IV-a ediție
[Cum se vinde filmul romanesc] Ileana Cecanu: Filmele realizate de cei care merg in tara, sa isi cunoasca publicul, sunt cele care inregistreaza cel mai mare numar de spectatori
Marele trofeu EFFIE a fost castigat de Cohn and Jansen JWT pentru campania „Purity Test” – Aqua Carpatica (Valvis Holding). Lista tuturor castigatorilor EFFIE Awards
[Vocile din publicitate] Oana Holban Vintila: Imi plac personajele jucause, vesele, pozitive, feminine. N-am fost niciodata matusa, de exemplu. Furnica, da
Igor Cobileanski: Presupun ca "Umbre" place multora pentru ca, intr-un fel, isi regasesc in el cotidianul
Home of Researchers – comunitatea online a consumatorilor experti, lansata de Ipsos Research Romania
Mihai Grecea (Easyfilm): Productia video low-cost urmeaza o politica de business no frills – impecabil tehnic si estetic, dar fara extravagante


























![[Training IQads Kadett] Diana Caracota (Account Planner, Propaganda): de la brieful de client, la brieful pentru creatie](https://media.iqads.ro/2013/04/photo-large-25670-cover-410.jpg)











