Ce se întâmplă când pui la un loc zeci de specialiști seniori, o sete de îmbunătățire continuă, orientare spre rezultate, responsabilitate și curiozitate fără limite? Ia naștere una dintre cele mai performante, dedicate și apreciate agenții de marketing digital din România: Web Ventures.
Dacă ai descrie anul 2010 în doar câteva cuvinte, ai putea miza pe austeritate, tensiune, deznădejde, instabilitate sau sacrificiu. Dar poți opta și pentru altele: te poți concentra pe reziliență, pe adaptare, pe curaj și începuturi, speranță și transformare.
Pe partea plină a paharului au ales să se concentreze Anda și Dorin Andrei atunci când au pornit motoarele Web Ventures. Într-un an definit de cele mai sumbre predicții, cei doi au decis să pună bazele unui proiect digital de anvergură, care a trecut testul timpului și continuă să o facă 15 ani mai târziu.
Începuturile
Web Ventures lua naștere în 2010, într-o lume care nu aprecia neapărat valoarea online-ului și nici potențialul său în a crește afaceri. Efortul de a aduce clienți trebuia practic dublat de o muncă de convingere, de a persuada brandurile că online-ul românesc e abia la început.
Și a mers. Contractul cu numărul #1, reprezentat de Complexul Piatra Șoimului din Sinaia, e alături de agenție și acum – poate cea mai grăitoare dovadă a profesionalismului, a performanței și proactivității care definesc Web Ventures.
I se alătură în prezent aproape 500 de clienți din peste 40 de industrii: de la HoReCa la medical, de la fashion la imobiliare, educație, auto sau energie, Web Ventures a reușit în timp să scrie povești digitale de succes - în special acolo unde am putut da frâu liber imaginației.
Expansiunea
Creșterea portofoliului de clienți naționali și internaționali a permis agenției un ritm de creștere accelerat:
- Mini-echipa formată inițial din cei 2 fondatori a devenit în timp un colectiv unit de 32 de specialiști seniori
- Departamentului de Performance Marketing i s-au alăturat treptat servicii ca Web Development, Social Media, Creative Services sau Digital Strategy
- Dobândirea de certificări și premii cu renume precum statutele de PREMIER Google Partner, Meta Business Partner și TikTok Marketing Partner, certificările Waze Ads la nivelul întregului departament PPC sau multiplele reușite HubSpot Academy
- Biroul micuț din mansarda unei clădiri-reper a cunoscut mai multe transformări, iar acum ia forma unui sediu propriu în sudul capitalei, a cărui curte este animată zi de zi de prezența a 3 mascote pufoase: 2 căței și un pisoi
Iar cum componenta umană este piatra de temelie și diferențiatorul Web Ventures în același timp, echipele din cadrul agenției sunt formate preponderent din specialiști cu un număr mediu de +5 ani de experiență. Asta înseamnă că agenția tratează fiecare brand cu cel mai mare grad de seriozitate și dedicare: doar experiență dovedită și proactivitate pentru maximum de rezultate.
“Am pornit la drum în urmă cu 15 ani cu dorința de a demonstra că poți face performanță fără să sacrifici echilibrul. Veneam după aproape 7 ani petrecuți în mediul corporate, în care noțiunea de echilibru între viață și muncă era doar pe hârtie sau pe slide-urile din prezentările motivaționale. De aceea mi-am dorit să construiesc o agenție a cărei cultură organizațională să fie orientată în primul rând către oameni. O cultură în care empatia, respectul și transparența să nu fie doar doar cuvinte dintr-un brand book, ci repere solide. De aici și ADN-ul nostru Team 1st. N-au fost rare situațiile în care am sacrificat veniturile în favoarea misiunii noastre de a rămâne o oază de umanitate, empatie și stabilitate pentru echipa noastră.
Dar nu am fi ajuns aici fără clienții noștri, oamenii și companiile care ne-au oferit încrederea lor. Ei sunt cei care ne-au împins să fim mai buni, mai curioși, mai responsabili. Le suntem recunoscători nu doar pentru proiecte și bugete :), ci și pentru parteneriatele solide pe care le-am construit împreună, pentru conversațiile oneste, pentru momentele dificile gestionate cu maturitate și pentru rezultatele faine care ne-au validat eforturile.
Privim către viitor cu aceeași curiozitate cu care am început. Știm că următorii ani vor schimba radical felul în care lucrăm, comunicăm și livrăm rezultate. De aceea ne propunem să facem mai mult, cu aceeași energie. Să continuăm să creștem în mod sustenabil, fără să ne epuizăm. Suntem conștienți că AI-ul nu este doar o tendință, ci o schimbare de paradigmă. De aceea lucrăm să devenim o agenție AI-Driven, Human-First, în care ne bazăm pe sprijinul algoritmilor, dar deciziile și direcțiile rămân ale oamenilor. Construim procese parțial automatizate, astfel încât membrii echipei să se poată concentra exclusiv pe activități high value.
Promisiunea noastră pentru următorii ani: să continuăm să creștem în ritm susținut, fără să ne pierdem echilibrul și reperele. Vom rămâne o agenție care livrează rezultate, dar nu uită niciodată că în spatele fiecărui “livrabil” se află o echipă formată din oameni. Web Ventures – Team First. Always.”, Anda Andrei, Managing Director Web Ventures.
Viitorul
Cum va arăta lumea peste 15 ani? Adevărul e că nici măcar peste cinci ani nu putem spune cu siguranță ce se va întâmpla. Trăim într-o perioadă în care tehnologia evoluează mai repede decât putem noi procesa, iar regulile jocului se rescriu zilnic. AI-ul schimbă tot: felul în care învățăm, gândim, livrăm, chiar și felul în care ne raportăm la munca noastră.
Web Ventures lucrează constant să devină o agenție AI-Driven, Human-First, în care algoritmii și procesele automatizate și semi-automatizate preiau activitățile de rutină, iar oamenii gestionează direcția și acțiunile strategice. Echipele din departamentele agenției construiesc zi de zi sisteme care le economisesc timpul, ca să poată investi mai mult în ce contează: gândire, relații, rezultate, cu AI-ul ca instrument de suport.
“Am învățat în timp că performanța adevărată nu vine din presiune și tensiuni, ci din claritate. Nu ne propunem să știm tot, ci să rămânem cel puțin la fel de curioși, flexibili și agili, să ne adaptăm la schimbările continue fără să ne schimbăm valorile. Scopul nostru nu este să devenim cei mai mari, ci cei mai buni pentru oamenii care aleg să crească alături de noi - colegi, clienți și parteneri.
Nu știm ce ne așteaptă. Dar știm că oricum ar arăta viitorul digital, îl vom construi împreună.”, Anda Andrei, Managing Director Web Ventures.
“Pentru companiile care privesc spre viitor si doresc o abordare mai sofisticată a marketingului, suntem un partener de cursă lungă. Automatizările bazate pe date, fluxul de date între platforme și sistemele de AI care să scurteze timpii de la date structurate la insight-uri acționabile vor face diferența dintre companiile care se dezvoltă și cele care doar “există”.
Expertiza acumulată în ultimii 15 ani, know-how-ul din industriile în care activăm și echipa multidisciplinară ne dau un avantaj competitiv pentru un viitor human-first și AI-driven.”, Dorin Andrei, Associate & Strategic Advisor.
Web Ventures este una dintre cele mai dedicate și performante agenții de marketing digital din România, cu un portofoliu ce reunește aproape 500 de branduri naționale și internaționale din 42 de industrii. Enumerăm branduri ca Ivatherm, Premier Energy, Vălenii de Munte, ASTRON, BJORN, LaserMaxx, IL PASSO, O51, Emerson, IVECO, Boehringer Ingelheim, GTS, Autoteile, HBO România, KUIB Restaurant, Radisson, Twelve Transfers, ENEVO, Provident, ACUVUE, TOYOTA Forklifts, Trickshot, Mara Mura și Febal Casa Scottsdale.


























