[Filmul și posterul] Glitch Shop vă invită la cinema: Posterul a trecut de la colaj la photoshop, la 3D și manipulări extreme pe care nu le mai observă nimeni

[Filmul și posterul] Glitch Shop vă invită la cinema: Posterul a trecut de la colaj la photoshop, la 3D și manipulări extreme pe care nu le mai observă nimeni

Cum stați cu filmul? Mai mergeți pe la cinema, prin grădini ascunse, vara pe la terase și parcuri sau mai mult pe canapea la o bere și un popcorn home made? Vedeți că pe Netflix se bagă reclamă, gata cu binge-ul de 24 de ore. Capcană, nu despre film e vorba aici, ci despre posterul de film, agățăul care ne face de cele mai multe ori să vrem să vedem tot filmul, fie că e la cinema sau pe un site de filme la liber de pe net. Începem povestea cu cei de la Glitch Shop, un colectiv de 10 oameni fluizi între comunicare culturală și comercială, din care 4 au ales să ne vorbească despre lucrul la posterele de film, fie ele de scurt sau lung metraje, festivaluri, cinecluburi sau campanii de comunicare pentru seriale.

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related