[Training IQads Kadett] Diana Caracota (Account Planner, Propaganda): de la brieful de client, la brieful pentru creatie

[Training IQads Kadett] Diana Caracota (Account Planner, Propaganda): de la brieful de client, la brieful pentru creatie

Miercuri, pe 24 aprilie, incepand cu ora 19:00, Diana Caracota (Account Planner, Propaganda) le va vorbi membrilor IQads Kadett despre cum ajungi de la un brief foarte generic de la client, la un brief foarte concret pentru creatie. Stim cu totii ca exista mii de branduri care isi doresc sa ocupe in mintea consumatorului teritoriul de "gustos". De la salam pana la ciocolata. De la iaurt cu cirese pana la sandvisuri de fast-food. Toate sunt gustoase in acelasi timp, si totusi, comunica asta in moduri foarte diferite. Pe de alta parte, sunt mii de branduri care aglomereaza teritoriile "sanatos", "natural", "de traditie" si trebuie sa-si comunice atributele cat mai diferit fata de competitori.

La training, Diana o sa le propuna cadetilor cateva moduri in care putem sa privim aceste teritorii generice, adesea regasite in briefurile clientilor, pentru a gasi unghiuri noi de abordare. O sa le arate cum sa gaseasca cai nebatatorite, cum sa evite cliseele si cum sa gaseasca solutii nemaifacute pentru a se diferentia in teritorii de comunicare in care pare ca totul deja s-a spus/ s-a facut.

Diana Caracota este in prezent Account Planner, la Propaganda. Cu o experienta in comunicare de 7 ani, in trecut a fost Business Developer la IQads si Project Manager in cadrul agentiei Headvertising. A lucrat pe conturi precum Napolact, 1 Mai, HBO Romania, Discovery Channel, UniCredit Tiriac, Jameson.

Training-ul sustinut de Diana Caracota este parte din IQads Kadett, program de talent scouting organizat de IQads. Cadetii admisi in program participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii. Participantii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare. Inscrierea se face pe IQadsKadett.ro.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Branded


Related