Anunt valabil pana la data de 2023-12-11
Companie: Jidvei
Specializare: PR, Marketing
Tip job: Full Time
Nivel: Senior
Cel mai mare producător de vinuri din România pornește în căutarea unui Director Adjunct de Comunicare. Suntem în căutarea unei persoane entuziaste și creative, cu experiență în marketing, proactivă și responsabilă, riguroasă atunci când contextul o cere și dornică de a învăța ce înseamnă comunicarea în lumea vinului.
Alături de noi, vei descoperi un univers cu totul aparte, cel al vinului.
- Vei participa la conturarea și implementarea strategiei de comunicare pentru brandul corporate Jidvei și pentru gamele noastre de vinuri.
- Vom gândi împreună proiecte frumoase și vom face ca acestea să se întâmple.
- Vei coordona o echipă de 6 specialiști în marketing și PR, îți vei implementa ideile, vei învăța despre domeniu și, cu siguranță, vei descoperi câtă emoție poate să existe dincolo de un simplu cuvânt, “vin”.
- Vei avea oportunitatea de a te alătura unei companii care prețuiește și susține educația, care s-a dezvoltat având în centrul filosofiei sale familia și valorile acesteia, pasiunea și respectul pentru arta vinului transmise din generație în generație.
Atribuțiile postului:
- Propune strategia anuală a departamentului de comunicare, planuri de acțiune detaliate și bugete, asigură implementarea și optimizarea constantă a acestora, urmărește respectarea termenelor stabilite în strategie;
- Evaluează rapoartele de piață și dezvoltă direcții și acțiuni strategice pentru brandul corporate și pentru sub-brandurile companiei, asigură implementarea acestora și identifică oportunități de dezvoltare;
- Monitorizează și gestionează procesul de dezvoltare al conceptelor de comunicare și al materialelor creative, monitorizează și gestionează implementarea campaniilor de imagine pe toate canalele media stabilite;
- Stabilește, supervizează și evaluează eficient activitățile fiecărui membru din departamentul de comunicare, coordonează echipa din subordine și propune modalități de evaluare și dezvoltare personală;
- Selectează, monitorizează și coordonează eficient colaboratorii implicați în implementarea strategiei de comunicare, negociază și eficientizează relațiile cu aceștia;
- Elaborează instrumente, modalități de monitorizare și rapoarte legate de eficiența departamentului de comunicare și a personalului din subordine.
Cerințe specifice:
- Studii superioare (de preferat studii economice) și cunoștințe solide despre piața de FMCG, marketing și vânzări;
- Minim 10 ani experiență profesională în comunicare, de preferat într-o poziție similară dintr-o companie din FMCG;
- Experiență dovedită în gestionarea acțiunilor de comunicare, conceperea strategiilor și planurilor de acțiuni;
- Experiență dovedită în organizarea și coordonarea echipelor din subordine, a agențiilor și a furnizorilor;
- Experiență dovedită în gestionarea unuia sau mai multor branduri, dar și în lansarea de produse noi;
- Cunoștințe de limba engleză - nivel avansat;
- Cunoștințe de Microsoft Office - nivel avansat;
- Abilități de negociere, comunicare, prezentare, analiză și raportare;
- Flexibilitate și deschidere către nou; capacitate decizională dovedită; capacitate de învățare continuă; spirit practic și orientat către rezultate.
- Cursuri de pregătire în vânzări, marketing și/sau management prezintă un avantaj.
Dacă nu te sperie rapiditatea cu care pot apărea proiecte și provocări noi, dacă ai pregătire și experiență în leadership, comunicare și branding, ne-ar plăcea să te cunoaștem la o cafea bună și o poveste la sediul nostru din București.
Până ajungem să ne întâlnim, așteptăm CV-ul tău, însoțit de o scrisoare de intenție în care să ne vorbești puțin despre tine, despre motivele pentru care crezi că ne-am putea potrivi și, nu în ultimul rând, despre ceea ce te determină să vii spre noi, să spunem împreună povestea Jidvei.
Aplica la acest job