Designerii Odyssey creeaza imagine pentru Citroen C3

Dupa succesul campaniei pentru modelul Xsara, Odyssey Communication confirma in fata celor de la Citroen castigand si pitch-ul pentru promovarea modelului C3 din clasa mica.

Punctul forte al proiectului propus de echipa Odyssey este pozitionarea strategica inedita. Citroen C3 e masina perfecta pentru femeile din Romania in cautarea unui autoturism care sa le scoata in evidenta, cu un look original, dar care sa fie fiabila din punct de vedere tehnic. Aceasta pozitionare a modelului C3, chiar daca la prima vedere pare limitativa ca target vizat, este curajoasa tocmai prin faptul ca nimeni pe piata auto nu a avut curajul sa se adreseze cu o masina numai femeilor. "De mare ajutor in dezvoltarea pozitionarii si a strategiei de comunicare ne-a fost studiul de piata calitativ si cantitativ dezvoltat inaintea demararii proiectului" - declara Ileana Sebe, Group Account Director.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related