Grupul Publicis Romania a incheiat procesul de re-branding

In urma acestui proces, toate companiile grupului sunt aliniate la Publicis International
Mai intai a fost Focus Advretising. A devenit apoi Focus Publicis, in urma semnarii contractului cu Publicis, in mai 1995 Acum, in urma unui proces de re-branding, compania poarta numele de Publicis Romania.
Pe piata locala, istoria agentiei de publicitate full service incepe in anul 1994 - cand s-a infiintat agentia de publicitate Focus Advertising. Momentul infiintarii, dupa cum recunoaste Teddy Dumitrescu - presedinte la Publicis Romania, poate fi considerat un pic tardiv avand in vedere ca marile agentii internationale nu numai ca erau infiintate, ci aveau deja 2-4 ani de activitate pe piata din Romania. Teddy Dumitrescu se considera printre cei norocosi pentru ca "am avut sansa inca de la inceput sa lucram cu clienti internationali. Deja la sfarsitul lui 1994, eram cea mai mare agentie independenta (traduc: "ne-afiliata") din Romania", declara presedintele grupului Publicis Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Sectiune



Related