Marketing in mediul mobil - alternativa viabila si eficienta de promovare

Pe data de 13 mai 2009, la Radisson Blu Hotel, peste 120 de specialisti in marketing, companii si agentii de comunicare, au fost prezenti la cea de-a doua editie Mobile Marketing Conference, un eveniment special dedicat canalului de comunicare mobil. Cuvintele de ordine au fost inovatie, multifunctionalitate, personalizare si eficienta, totul in slujba brandurilor dornice de a comunica mai direct, mai rapid, mai personal cu consumatorii lor.

Dan Virtopeanu (Director General, Voxline) a discutat despre caracteristicile mediului mobil - ubicuitate, caracter personal si audienta bine targetata si evaluata. De asemenea, pentru a demonstra multifunctionalitatea canalului de comunicare mobil, a prezentat cateva aplicatii utile pentru comunicarea brandurilor in mediul mobil ( pornirea climatizarii in drum spre casa folosind telefonul mobil, oprirea motorului masinii printr-un SMS si transmiterea tot prin SMS a coordonatelor locatiei). Toate acestea reprezinta mijloace de relationare cu clientii, de transmitere a unor informatii utile pentru ei, sau de oferire a unor servicii creative si atragatoare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Related