Carrefour alege Publicis Romania

In urma unui agency review, care a avut loc cu putin timp in urma, Carrefour a ales Publicis Romania ca agentie de publicitate.

"Munca agentiei din ultimii ani, experienta in retail si chimia dintre echipe au contribuit la castigarea acestui client. Se spune ca cele mai creative proiecte apar atunci cand relatia agentie-client este foarte buna, iar noi deja ne intelegem extraordinar. Sunt convins ca impreuna vom realiza urmatorul benchmark in categorie", spune Alex Badila, Managing Director - Publicis Romania.

Cu un record mondial in privinta vanzarilor, cel mai mare retailer european si al doilea din lume, Carrefour reprezinta un client dorit de catre orice agentie si este probabil cel mai mare client care isi schimba agentia in primele 6 luni ale acestui an.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Sectiune


Comentarii

Emanuel Babucea
acum 9 ani
Nu va cunosc, nush pe nimeni de la voi, dar sa spui ca ai castigat local un cont, cand tu esti praf ca agentie, mi se pare de o mare nesimtire.

So: Carrefour a fost castigat REGIONAL, nu local!

Vezi situatia Heineken de la grey la McCann

Razvan Capanescu
acum 9 ani
1. daca nu ne cunosti, de unde tupeul sa arunci repede cu "praf"? nu o sa iti fac lista conturilor castigate sau a premiilor din ultima vreme (ar trebui sa iti faci tu singur temele inainte) dar totusi, daca dupa acest palmares ne-ai judecat si concluzia ar fi ca noi suntem nivelul de jos al publicitatii romanesti inseamna ca, de fapt, advertisingul nostru e foarte smecher.... e cel mai smecher... zi-mi si mie de unde esti sa aplic si eu la voi ca inseamna ca sunteti foarte sus frate...

apropos, stii ca la New York doar noi si inca o agentie din Romania am intrat in finala?

2. sus este o stire. nu o lauda. est eo stire, s-a anuntat parteneriatul. si, daca citeai atent, vedeai ca da alinerea a avut loc, dar la nivel de grup, acolo in Franta.... noua nu ne-a cazut nimic in poala.... a trebuit sa prezentam si noi si Saatchi si Leo (foarte competitori cu noi de altfel) si ne-a evaluat ditamai comitetul.... daca era cadou, de ce crezi ca nu l-a primit Saatchi? crezi ca am tras la sorti? l-am luat la pocker cu worldwide board-ul Carrefour? nu amice, am fost trei agentii si ne-am prezentat cazul iar una a primit si contul. atat.



Related