ADDV Euro RSCG recomanda Romania in campania "Land of choice"

ADDV Euro RSCG creeaza noua campanie de promovare turistica a Romaniei, sustinuta la nivel international pe canale TV, internet, outdoor si presa.

Campania ii are ca protagonisti pe 3 mari sportivi romani: Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi, ce promoveaza Romania in calitate de ambasadori ai tarii.

Adrian Dura, Managing Director al ADDV Euro RSCG, declara: "Paradoxal, clientul nostru direct pentru aceasta campanie nu a fost Ministerul Turismului, ci BRD-Groupe Société Générale. In urma protocolului de promovare a Romaniei incheiat intre BRD-Groupe Société Générale si Ministerul Turismului s-a decis ca BRD-Groupe Société Générale sa achite costurile de productie, iar ADDV Euro RSCG sa execute campania, in calitate de agentie oficiala a BRD-Groupe Société Générale."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related