Articole care fac referire la AV Production Director
Food & Glory, împreună cu agenția Saatchi&Saatchi, lansează „Restaurantul de acasă” – un nou serial online care aduce experiența unui restaurant direct în confortul casei tale
Coffice Stories – primul sitcom online despre cafea & viața de birou, creat de Saatchi & Saatchi pentru De’Longhi Romania
Digitas România și Hanul Boieresc, marcă proprie PENNY, reinterpretează rețetele culinare de altădată în campania ,,Memoria gustului de vară – Rețete cu poveste”
Rețeaua de Sănătate Regina Maria, Publicis, Digitas și Publicis Relations lansează MUSIC TO MY BRAIN – melodia care ne pregătește să nu mai simțim frică la RMN
The Geeks și OTP Bank România dau play la #FiiPrecaut, un exemplu de creative use of data într-o serie despre fraudele online
Murfatlar Vinul lansează platforma de comunicare "Jumătate vin, jumătate viață", o campanie semnată Propaganda
3 povești care ne unesc. O campanie Raiffeisen Bank România, semnată de Publicis și Publicis Relations
Noua Dacia Logan e aici. Împreună cu o campanie despre impact, reinventare și contemporan, semnată de Cohn & Jansen
EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
Noua campanie Visa cu beneficii garantate “Tu vrei să fii câștigător, noi te răsplătim la fiecare plată”
[AV, Cesar!] Ilinca Dumitrescu (Cohn & Jansen JWT): Pentru productia romaneasca, punctul slab este si punctul forte - flexibilitatea la compromisuri
Visa continua „poate cea mai simpla promotie din lume” printr-o noua campanie dezvoltata de Publicis & Nurun Romania
Ce facem ca sa mearga productia AV mai bine? "Un inceput ar fi ca, intr-un efort comun cu clientii, sa incercam sa nu mai pacalim timpul", spune Ilinca Dumitrescu (Cohn&JansenJWT)


























