Mediaedge:cia gestioneaza contul de media al SSL Romania

In urma unei colaborari initiate la nivel regional, Mediaedge:cia (MEC) Romania va coordona contul de media al SSL Romania, oferind servicii de planificarea comunicarii si implementare media pentru brand-urile Durex si Scholl.

Mediaedge:cia realizeaza strategia de comunicare media odata cu lansarea pe TV a campaniei pentru brandul Scholl Cracked Heel Repair K+, cu un spot TV de 20" si 15", brandul Scholl Nail Brightening System 3in1 cu un spot de 20" si 10", si brandul Durex Play O cu un spot TV de 20" si 15", campanii ce se vor derula in perioada 29 mai - 2 iulie.

"In contexul economic actual, scopul nostru este de a optimiza investitia in comunicare pentru brand-urile Durex si Scholl in primul rand prin alocarea eficace a investitiei dar si prin eficientizarea fiecarui canal ales. Cu atat mai mult este o provocare care ne inspira sa exploram potentialul enorm pe care clientul SSL Romania il are pentru proiecte inovative, de mare impact", a declarat Bogdan Prajisteanu, Director General al Mediaedge:cia (MEC) Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GroupM

WE ARE SHAPING THE NEXT ERA OF MEDIA. EVERY DAY. MINDSHARE, MEDIACOM, WAVEMAKER, ESSENCE, AND M/SIX—OUR AGENCIES ARE THE FRONT LINE TO A NEW ERA OF MEDIA STRATEGY AND INNOVATION. And because we have three of... vezi detalii »

Wavemaker Romania

Exceptional growth requires uncomfortable change.We do our best work for brands who relish being provoked to go further and faster, together.   That’s why we’ve built Provocative Planning, a... vezi detalii »

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related