IAA Romania, UAPR si ARRP isi unesc fortele pentru a sprijini proiectul Brandul de Turism al Romaniei

"International Advertising Association - IAA Romania", "Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice" si "Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania" anunta in premiera semnarea unui protocol cu "Ministerul pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, Comert, Turism si profesii liberale - Directia generala de Promovare turistica".

Protocolul prevede oferirea de consultanta in vederea pregatirii caietului de sarcini pentru licitatia internationala "Brandul de turism al Romaniei", licitatie ce va avea loc in toamna acestui an.

Este pentru prima oara in Romania cand cele mai importante asociatii din industria de comunicare se reunesc pentru a participa la un proiect de o asemenea anvergura. Crearea unei imagini pozitive a Romaniei, ca destinatie turistica, prin definirea si promovarea brandului turistic national este esentiala pentru tara noastra.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related